Gå til innhold

Oiii, her var jo en side jeg ikke var klar over jo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

Jeg har rett og slett ikke sett denne siden for oss modne jeg...

Men det blir nok flere besøk ja.

Jeg ser at det er snakk om Holmsbu... Hva koster det? Hytter eller hotell? Holmsbu er jo bare vakkert! I allefall en søndag om sommeren.

Og SPAen er jo en drøm!

Nå må jeg dessverre krype til køys, men jeg skal prøve å komme meg en tur innom her i morgen ja!

Natta, hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Dette er den triveligste siden her på dib; ingen over - ingen ved siden!

Litt stille for tiden, men jeg regner med at vi plutselig kommer sterkere tilbake ..........c",)

Skrevet

Vekommen hit! Det var sånn for meg også. Plutselig oppdaget jeg forumet og skjønte at det var her jeg hørte hjemme. Etter det har det blitt mange besøk her inne...

Har repetert infoen om Holmsbu på den tråden. Det koster 1295 pr pers i villa med halvpensjon.

Skrevet

Ja her er det bare og titte innom,kjempefint og være her,masse trivlige folk!!! Det vil si: Bare trivlige folk:))

Skrevet

velkommen hit =)

jeg kom over sia,men turte ikke trå inn med en gang.men,oppdaga fort at her er det virkelig koselig å være.mye morro,og helt ufarlig =))

jeg stortrives iværtfall =0)

Skrevet

Velkommen til oss - det koseligste forum på dib - 100% naturlig!!!!!

Skrevet

SMOOOOOOOOOOOTH VELDI GLA!

Skrevet

Du tog`an du dritgrei;-))))

Skrevet

kjapp vettu............som lynvingen!

;-)

Skrevet

eller G-girl;-))

Skrevet

mm, vi tar henne heller!

:-)

Skrevet

Tuuuuuusen takk for at jeg er så velkommen :o))))

Tror absolutt jeg vil trives her, ja! Jeg har holdt meg på skravle jeg. Har vært fint det, men har av og til følt meg liiiiiiitt utgått på dato når det gjelder enkelte ting som blir tatt opp der he he.

Har blitt hekta på Dib. Ikke så lurt alltid, for det er mye som ikke blir gjort i heimen gitt. Og nå når jeg har funnet dere, så blir det vel enda verre, he he :o)

Jeg er nesten akkurat fylt 38 år. Det står jo 39 på profilen da, men det er enda 2 år til 40!

Jeg har ei jente på 16 år som mannen min har adoptert. Vi har vært gift siden hun var 2 år. Men det skulle ta 14 år før vi var så heldige å få nr. 2 som er grunnen til at jeg snublet over disse sidene. Hun er et IVF barn (prøverør) Faktisk er det 3 år i dag siden det befruktede egget ble satt inn :o))) De hadde radioen på inne på "arbeidsrommet" og mens jeg låg der og såg det vakre egget på skjermen, sa de på radioen at kronprinsparet hadde fått en datter. Derfor husker jeg datoen da :o)

Jeg kunne gjerne tenkt meg en til, men det blir hjemmelaget i tilfelle.

Tiden vil vise :o)

Skrevet

Velkommen til oss, her er det gøy å være... Og vi er sånn passe (u) modne hele gjengen.

Skrevet

Hei på deg!! Og velkommen til oss :)

Det er bare å sette i gang med "dibbinga"! VI kan være vel så skravlete som de på skravle, serru serru. Jeg er selv 40 (blir 41 i mars) og førstegangsmamma til ei snuppe på 20 mnd. Gift og bor sentralt i Oslo.

Sjalabais :)

Skrevet

Jeg er også ny på denne siden, og ble også overveldet over hvor velkommen jeg var. Kjempehyggelig når en blir tatt slik i mot. Jeg får si som alle sa til meg:

Velkommen, hyggelig at det blir mer aktivitet på siden.

Jeg er 35, har 3 søte små fra 6 måneder- 7 år.Full fart tidlig og sent, men veldig moro også da!

Skrevet

Koselig med fleire som oss! Velkommen hit c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...