oktoberjentene;) Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Vi har bestemt oss for å kjøpe en 3hjuling med en gang, så slipper vi bytte vogn så fort.. kan jo bare bruke bag i de også men hvilket merke? Har kikket på : quinny freestyle phil and teds OTH men hvis noen har noen ambefalinger blir jeg veldig glad =o)
stabilo Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Vi har kjøpt vogn i dag og endte opp med Tfk jogger twist. Vi hadde samme vurdering som dere at da trenger man bare en vogn. I butikken så sa de at quinny sin vokser barna fra sportsdelen veldig tidlig. Vårt valg var lenge OTH da jeg synes denne vogna er lekker og at vogna tok liten plass sammenslått. Valget falt på TFK da vi fikk se størrelsen på bagen. Men jeg har enda ikke prøvd den så jeg håper du får anbefalinger fra noen som har mer erfaring:)
oktoberjentene;) Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 takk for svar=O) var å fikk kikket litt på vogner her om dagen.. OTH er herved utelukket.. den veltet bakover bare vi tok på den... syntes den var kjempe fin og virket solid, men tror ikke vi ville blitt fornøyde... fikk sett Tfk for første gang.. likte den vognen veldig godt..vil ha en vogn vi kan bruke lenge, så da er heller ikke quinny aktuell.... skal se litt mer før vi kjøper;) liker phil and teds vognen, selvom den virker litt pinglete iforhold til de andre, så tror jeg ikke den er det.. tåler like mye om ikke mer.. kilo hvertfall ...
Forskeren Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Har OTH og den har aldri veltet bakover.... Er kjempefornøyd med den!
milva76 Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Jeg ville sjekket ut Teutonia Spirit S3 også. Der er sitteinnsatsen vendbar slik at du kan ha barnet vendt mot deg den første tiden i sportsvognen. Dessuten har den full liggestilling, justerbart fotbrett og bedre demping enn flere av de andre som er nevnt.
oktoberjentene;) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 hum... nei jeg har jo ingen erfaring med OTH, bare syntes det virket som den ville velte så lett... ellers så likte jeg vognen kjempe godt Teutonia har jeg ikke kikket på, det skal jeg gjøre.. takk for tipset
como Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Hei. Ser at det er mange som diskuterer trehjulinger. Jeg har Easywalker SKY og er kjempefornøyd. Det er en sikker og stabil vogn!! og likevel er den LETT! Vi kjøpte den fordi den er testet etter strenge sikkerhetskrav for barnevogner EN1881. Vi anbefaler den på det sterkeste. Vi synes den er topp både til shopping og til lange turer!! Tips: Vi venter andremann og ser nå at vognen finnes i Army Green, den er rålekker!! Lykke til med valget, håper dere blir like fornøyd!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 babybest sin inmotion fra babybest.no
mayaya Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Quinny sin ble best i test i Foreldre og barn i fjor, og virker som en super vogn! Vi har ikke fått tatt i bruk vår ennå, men jeg kjenner flere som er fornøyde med den! I tillegg får man mye for pengene med Quinny, og man får både bag og bilsete som kan settes rett på.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Quinny ble best i test, skjønner ikke hvordan, elendig vogn med dårlig kvalitet. Ville nok tittet på teutonia spirit s3, nokså lik quinny men mye bedre kvalitet og lunere. OTH er kjempegod, har den selv til min 2 åring men ville ikke brukt den som sportsvogn til liten baby siden den ikke er vendbar.
mayaya Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Jeg skjønner ikke at folk gidder å skrive så mye negativt om en vogn de ikke har... Men jeg skrev iallefall bare at de jeg kjenner er veldig fornøyd med sin Quinny, og om folk ikke har mer konkret å komme med enn "elendig kvalitet" når de har en annen vogn selv, kunne de like gjerne holdt tett ;-p thihi
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Snakker faktisk på vegne av naboen jeg, Hennes ord. Forhjulet er ødelagt, nå svinger det ikke lenger. Les litt om vogna på www.nybaktmamma.com.
heimer Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har OTH uj, og er kjempefornøyd! Vesla brukte bagen til hun var 6 måneder. Kunne brukt den lengre, men hun ville opp og se seg rundt. Har kjøpt en teutonia y2k (eller hva den heter) som barnehagevogn, nå når nybabien kommer, men synes den er fæl.......Tung og vinglete. Du må iallefall ikke finne på å kjøpe 3-hjuling uten svingbart forhjul - det er jo helt håpløst, bortsett fra off-road og på snøføre.
minime<3 in belly Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 jeg anbefaler da IKKE 3 hjuls vogner. Jeg jobber i barnehage og tester masse barnevogner av alle slag.... jeg har dårlig erfaring med 3 hjulingene. De er kjempegode å trille fremover, men møkka vanskelig å dra etter seg.... Noe man faktisk må gjøre til tider, fordi sola er i veien.... Ikke alle barn som liker å få sola rett i tryne... Derfor vil jeg råde dere til å la være å kjøpe det, men det er selvsagt deres valg.
mayaya Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 Er i kverulerende humør jeg i dag kanskje.. Men - må bare si det... Man kan jo sette på en solskjerm :-D At noen liker 3 hjul og andre sverger til 4, blir for meg som at noen vil ha BMW mens andre vil ha Volvo. Smaken er som baken... Og det var 3-hjulinger HI spurte om, så da er vel svaret ditt overflødig? thihihihi
Kruspersilla Skrevet 5. mars 2007 #16 Skrevet 5. mars 2007 vi har kjøpt en trehjuling med låsbart forhjul, dette må vel funke bra når en skal dra vogna bakover?? Det er forreste også mulig å snu bagen etter behov, bare et lite "klikk"
como Skrevet 8. mars 2007 #17 Skrevet 8. mars 2007 Sjekk www.easywalker.no Den er virkelig å anbefale. Lett og GOD å trille. Liten plass og ENKEL å legge sammen og slå opp. Kule fargen!
Yvonne04&Leon08 Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 kan bruke parasoll=)=)=) skal ha oth vogn, hørt myyyyye bra=)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #19 Skrevet 24. mars 2008 Har kjøpt tfk joggster twist, den virker bare helt super. Har romslig bag og sportsvogna er stor og lun. Den er lett, og tar liten plass. Eneste minus er jo at den ikke har vendbar sportsdel ,babyen må sitte fra deg, men det er jo et stort "vindu" i kalesjen så en ser jo babyen hele tiden. Det er vel uansett ikke så stas å se på mamma eller pappa, gøyere å se verden! Gleder meg masse til å ta den i bruk:-)
fia08 Skrevet 26. mars 2008 #20 Skrevet 26. mars 2008 Vi har også lett i jungelen av 3-hjulinger en stund. Valget landet på TFK jogger twist. Virker helt super! Gleder meg til å få den i hus! =)
mamman til juliprinsesse Skrevet 2. april 2008 #21 Skrevet 2. april 2008 Du har kanskje kjøpt vogn nå? dette er jo litt gammelt men kan si at vi etter mye om og men har kjøpt oss Spirit s3 og den trur jeg vi blir veldig fornøyde med!! guttungen til vennninna mi fikk god plass i sportsdelen ( han blir 3 om 2 uker ), men han kunne ikke ha sovet i den da ryggen ble litt kort. men vi har hvertfall vogn lenge nok til snuppa vår, kan fint brukes som turvogn fram til etter fylt 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå