Gå til innhold

*high five*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom kjæresten hjem etter å ha vært på raid sammen med junior...

Og han hadde med en gave hjem...og da han ga den til meg var det med et lunt smil...

Han hadde kjøpt Greys Anatomy sesong 1... *high five* til phantom-mannen.

Og så fortalte han en kollega om det rare phantomet som gledet seg som en unge over å ha fått sesong 1 av Greys...og kollegaen kunne fortelle at han hadde lastet ned alt frem til sesong 3....så nå driver phantom-mannen og dealer for å få tak i de episodene jeg ikke har sett....enda en *high five* til phantom-mannen

Så nå koser jeg meg storligen med Greys for alle penga....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt klart!

High five!

fine mannen!

rart...kanskje er me blitt gamle, men eg vedkjenn at eg likar serien, har og ein kamerat som har lasta ned alle, i HD sogar, så eg trur nok me er blitt nokre middelaldrande sauar i tøfler.... Me skal jo eigentleg digga tjukk nårris!!

:-)

Skrevet

Heheehe garantert bare sprettne ikke noe gamle som digger Greys!!!!! Han derre tjukke nårris for noen andre ta seg av:)))) High five fine mannen!!!

Skrevet

for det første....du er vel bra heldig nå,som kan se greys langt inn i di små timer,hehe.

det andre.....(nå skjemmes jeg,ser du det?)

kan du fortelle litt om den serien? er så mye snakk om den,men jeg har ikke sett en eneste episode.....tror jeg har missa mye der.....

(rødmerødme....)

Skrevet

Kjære goguttklatten...

Du bør nesten ikke avsløre at du ikke følger med på Greys...*ler* For dermed er faren stor for at du blir plassert i båsen...."fornuftig og dyp" kontra "fnisete og grunn"...*skratter*

Serien handler om en gjeng unge turnusleger, som opplever litt av hvert på et imaginært sykehus i Seattle. Det er Liv, død, kjærlighet, sjalusi, konflikter osv osv...

Det er vel verdt å se hver tirsdag kveld. Her i huset er det høydepunktet. Selv phantom-mannen har skjønt at den kvelden er "hellig" og det hender t.o.m. at han ser sammen med meg...

Skrevet

hahahahaaaa.det var det jeg skjønte...skulle holdt fingra unna tastaturet....=)

jeg digger slike serier,men kveldene blir borte....sånn "poff" liksom.

bruker få med meg akutten og diverse da.når jeg har tid.

men for å gjøre min skamplett komplett.....hvilken kanal???? heheheheheheheheh =0)

Skrevet

Kanalen som gjelder tirsdag kveld er TV2....klokken 2140....

Bare merk deg hvordan aktiviteten her inne daler idet det nærmer seg "Greys" tid....

Skrevet

Og nå vet jo jeg at i Phantomhulen kan man friste med ergometersykkel og Greys! Hmm... Tror Elixia snart får konkurranse, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...