Gå til innhold

"Knekkebrød-diett"


Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Jepp, det funker som bare juling!

 

Jeg veier nå 58,2 kg. Hver dag spiser jeg 5-6 måltider med 3 knekkebrød. Jeg bruker det pålegget jeg har lyst på, men jeg har kuttet ut smør... I tillegg drikker jeg bare vann.

 

Sambo på 100+ spiser det samme, kombinert med ett måltid fitness og ekstra lett melk.

 

På to uker har jeg gått ned 1,8 kg, og han har gått ned ca 5-6 kg! Jeg har dessverre spist både sjokolade, og hjemmelagede sjokoladekjeks, så derfor er mitt resultat såpass lavt :(

 

Vi har ikke trent noe, men vi har spist frukt og grønt, + 2-3 sunne middager. Lørdager (evt. søndager) er fridagene våre, der vi kan spise akkurat hva vi vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på denne, jeg!!

Jeh har kuttet ut alt av brød mat..Jeg begynte å spise knekkebrød i mars i fjor. Hadde som mål å gå ned iallefall 5 kg. Veide 67 kg og da sommeren kom var jeg nede i 56 kg. Jeg spiser knekkebrød enda og holder vekta mi på 56-57 kg. er heller alldri sulten siden jeg spiser så pass ofte. Spiser vanlig middag og litt snop i helgene, men har kuttet ned brus drikking. Masse vann.

Savner ikke brødet engang. Koser meg med knekkebrødene mine. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sluttet å spise brød og spiser kun 5-korn knekkebrødene til kavli. Spiser 3x2 måltider av disse og merker at magen er mye bedre, er ikke så oppblåst lenger! Er absolutt å anbefale!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kutter ut knekkebrødene uten å forandre kostholdet ditt, vil du selvfølgelige legge på deg igjen som vanlig eller holde vekten din, alt etter hvor mange kalorier du spiser hver dag :)

 

Nå har vi begynt å sykle 10 min 3 ganger hver dag også, for å ta av litt fortere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...dette hørtes jo litt spennendes ut! Jeg er glad i knekkebrød og trenger gå ned noen kilo. Måler er 5- 6 kg, men gjerne litt mer. Har planer om å begynne i morgen mandag. Har fått ergometersykkelen frem igjen og er klar til innsats.

Dersom jeg kutter ut alt digg i ukene og brød, spiser knekkebrød og vanlig middag i ukedagen... Hvor fort vil en merke vektnedgang? jeg synes det er litt kjekt dersom det viser litt på vekten første uken, bare for å få lyst til å virkelig fortsette, for jeg er en som lett gir opp. Tenkte ta noen økter på sykkelen i uken, gjerne 5 dager med ca 1 time om gangen. (Syklet fast før jeg ble gravid). Har som mål å gå ned til min søster bryllup til sommeren, så jeg har fortsatt god tid på meg, men nå er jeg sååå ivrig her. Og knekkebrød er jo godt. Er det det samme hvilken type knekkebrød en spiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på denne jeg også! Har ikke spist brød på to dager nå, har heller ikke spist knekkebrød, men fiberrik. Grunnen er at jeg glemte å kjøpe knekkebrød.... men i morgen den dag skal jeg på butikken. Jeg har litt mer enn som så å gå ned jeg da. 5 kilo igjen fra svangerskapet for 2.5 måned siden (gikk opp 25 kilo) og deretter de 10 kiloene som aldri forsvant etter 1. svangerskap (gikk opp 30 kilo da...) skal bli spennende å se på vekta. Har iallefall fått fart på magen med å spise fiberrik i to dager. Men det har blitt bare to måltider hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...