Gå til innhold

Stelleveske- noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med ulike typer stellevesker? Hvilke er gode/ dårlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Teutonia sin, kjøpte Teutonia vogn, så det virket naturlig å kaste seg på den.... Er ikke overbegeistret.... Den er fin med at lokket kan legges ut til stellematte osv, men her vi bor regner det mye, og det er bare et "konvolutt" lukke på den, så det regner inn på sidene. Ellers er den ok med lommer etc.

• 2 uker senere...
Skrevet

ta en titt på www.reisebagen.no

jeg har denne i grå, og den er det SMARTESE jeg har kjøpt noen sinne!

Skrevet

Petunia Pickle Bottom har verdens FINESTE stellevesker!!!! Og så kan mange av dem også brukes som ryggsekker, det er utrolig kjekt når pappaen vil være litt mere mann ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Veldig fornøyd med one three hill sin. Den er stor og har stelleunderlag, og to rom til flasker. Prøvde baby bjørn sin først og den var stiv og hard, og litt for liten for mitt behov.

Skrevet

Jeg har også One tree hill sin. Har ikke fått prøvd den ut enda, men fikk den anbefalt ;-) Thermo-lommer på siden. Matglass/melk holder visstnok varmen lenge der. Realt når man skal ut en tur:-)

Skrevet

hei!

har kjøpt juicy couture diaper bag.....den er kjempe fin!!

men kostet en del...2200 kr!! men måtte bare ha den når j så den!!

Bebis i april

Skrevet

Hej, hvor finner eg one three hill sine stellevesker? nett butikk?

Skrevet

Jeg har kjøpt min på Polarn o Pyret:) virker veldig grei med masse rom til ting og tang som også kan fjernes hvis man ønsker det:)

Skrevet

Den er fin også ja :-) PoP sin altså. Ikke så himla dyr heller :-)

Bra tips!

Skrevet

Hei.

EasyWalker sin stelleveske er helt genial. Den har to lommer i siden med glidelås som holder tåteflaskene varme eller kalde!!

Sjekke denne hos Barneverden eller www.easywalker.no

Skrevet

Hadde Brio sin sist, var ikke veldig fornøyd med den. Men nå fant jeg en veldig fin en på Fru Lyng. Den var fra Little Company. Var faktisk termolommer til 4 flasker, og det var plass til Avent oppi der! Dessuten var den fin å se på, lignet litt på Skip Hop. Og ikke så ille pris, kostet 600.

Skrevet

jeg har en fra reisebagen, proff, i svart. søsteren min har også en slik og er kjempe førnøyd, jeg har ikke fått prøvd ut min ennå,men har go tro på denne=) den både ser bra ut og har go plass og prisen er ikke så aller værst: 449,- og man kan bruke den som beutybag etterpå eller som overnattingsbag til ungen. =) og mye mer.

Skrevet

Har stelleveske fra Gaia & Ko, stor og fin plass, følger med våtserviett boks som er veldig praktisk. Kan brettes ut og brukes som underlag også, anbefales. Kjøpte på www.mixmax.no

Skrevet

Har også sett på den. Finnes det ikke en som er litt mindre i samme serie? den ser litt stor ut den som heter proff.

Skrevet

Kva er prisen på dei her då? var skikkeleg stilige! fann ikkje heilt ut av den sida der, pris og sånn...

Skrevet

Hvis det er Petunia sine du lurer på, så har jeg bare funnet dem hos Den Kule Mage i Norge. Jeg betalte vel noe sånt som 1500 eller noe for min :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte stelleveske forrige gang, men egentlig er det ikke nødvendig å bruke masse penger på det. I begynnelsen hadde jeg alltid med masse greier jeg aldri fikk bruk for, og da dette gikk opp for meg begynte jeg bare å bruke en litt romslig vanlig veske, og jeg hadde en fast "plastikkkonvolutt" som jeg hadde et 1/2 ikea tisselaken (til underlag på stellebord e.l.), et par-tre bleier, våtservietter og kanskje en salve og en klut i.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har rett og slett kjøpt en "stelleveske-aktig" vanlig veske som tåler en regnskyll. Den har mange praktiske rom på utsiden til lommebok, nøkler, mobil, smokk o.l, samt to store og to små lommer innvendig.

Tenkte så å kjøpe en stellematte ved siden av, men idéen til "Blir mamma igjen" om en bit tisselaken var jo strålende. Da mangler jeg bare en vanntett liten pose til våte kluter samt å sy på et par ringer på sidene slik at jeg kan henge vesken på mine Bugaboo-hookz.

Vesken kostet svimlende 24,50 på salg hos Wedins.

Skrevet

i forrige svangerskap kjøpte jeg en gympose på en sportsbutikk,som jeg putta ting jeg trengte å ha med meg.

Denne gang har jeg kjøpt en ju ju be be small veske, og er kjempe fornøyd. Har ikke begynt å bruke den enda, men har jo fylt den opp med ting jeg skal ha med meg på føden til den lille.

Syns den var romslig jeg.. det jeg har i den er to heldrakter, en body, en velour bukse og omslagsgenser, to bleier, fire ammeinnlegg, flanelklut,en pakke med våtservietter, stellekrem. Den er jo mindre enn andre stellevesker, men den rommer det mest nødvendige

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale en veske som er impregnert, og derfor tåler litt regn! Regntrekket til vogna dekker jo ikke over veska, og det blir fort litt vått da. Jeg har hatt Simo sin veske til min OTH-vogn og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

vi har ship-hopveske, og alle jeg kjenner er utrolig fornøyd med den.. den er så nøytral, at far også syntes den var kul nok å gå med;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...