Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 JEg skal gifte meg til våren og aner ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt. Det hører med til historien at jeg ikke får til annet enn hestehale og flette..Jeg er en hårkløne..Og jeg hater å gå til frisøren. Noen som har noen lure ideer til noe enkelt men mer "elegant" enn løst hår? Det er ganske så langt dette håret mitt..
dione Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Vanskelig å svare på dette her ettersom jeg ikke vet hva slag smak du har eller hvordan håret ditt ser ut. Men hva om du finner en brudesalong med en skikkelig hyggelig frisør og spør henne? Du kan jo ta en prøve time slik at du vet litt hvordan det blir. Om du velger å rulle opp håret er jo det nydelig med langt bølgete hår. Langt hår er noe de fleste ønsker seg til et bryllup....jeg er misundelig jeg. Du burde virkelig finne en nydelig stil som du er komfortabel med. Du har mange alternativer:-) Lykke til!
Lille jente Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Hva med å krølle håret og sette noe opp? Da kan du feste sløret så det henger over det løse håret, og ha en listen tiara på toppen...Det skal jeg gjøre, og jeg har langt hår ned til korsryggen. Når du krøller håret blir det jo trukket sammen litt også, så det virker ikke fòr langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå