Nicole_25 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har hele omsorgen alene for ungen,det er 3 mnd siden faren har sett ungen og vi bor i samme by,vi snakker ikke sammen. Utrolig trist for ungen sin del. Flere i samme situasjon?
winneboo Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Nesten. Faren her stilte opp fra hun var 3uker-10mnd, så dreit han seg ut å så så han ikke henne på 3mnd. Nå har han ikke sett henne siden 2.juledag. I tillegg bor vi i samme by, men han flytter 12 mil unna nå da, så han må komme ned hit for samvær(han har samvær hos sine besteforeldre) å vi avtalte annenhver lør-søn. Spørs om han greier å holde den avtalen da. Snuppa er hos hans besteforeldre hver lørdag(fra kl 12-18) uansett om han velger å komme dit eller ikke. Egentlig ganske trist, for både snuppa og besteforeldrene hans. Verste av alt er at han måtte få dama si til å kjøre å hente snuppa hos de(de bor ca 45 min unna oss) for så å kjøre henne hjem. Han hadde verken tid eller ork til å dra ut dit å møte snuppa si, ikke kjøre henne hjem heller.. hehe jaja lurer på hvor lenge dama hans orker å ta "oppvaska" hans. Hun var visste drittlei hele opplegget. Håper hun bare ikke lar det gå utover lillesnuppa.
Nicole_25 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Utrolig trist at det er slik. Min flyttet da ungen var 1 år, jeg valgte selv å gå fra han. Jeg har tilbydd han delt omsorg men han ville ikke ha det pga at han skulle ikke vært barnevakt for meg mens jeg gikk ut på byen osv når jeg hadde fri. Skal han se ungen må han ordne avtale, han får ikke komme å gå som han vil mere.
winneboo Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Valgte å gå jeg å, eller pakka tingene hans å ba han aldri vise seg hos oss igjen. Men da stilte han faktisk opp å hadde dattera si ofte. Men så havna han i uløkka(dop) igjen å da gikk det bare nedover. Han likte heller ikke at jeg dro på byen hver gang han hadde henne. Håper dere finner en løsning da. Det komme og gå greine har jeg levd med nå i snart 1,5år å jeg blir gal. Men har heldigvis en fast avtale med besteforeldrene at de har henne anyway å så får han bestemme selv om han vil møte opp eller ikke. Så jeg gir egentlig faen for å si det rett ut.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Har hatt gullet i 9 mnd selv nå og vært alene siden graviditeten startet men har alltid håpet på at far og barn skulle få kontakt. Men det er ikke lett. Plutselig går det greit en dag og en annen dag er det helt ræva igjen... i dag gikk alt til helvete å nå er jeg lei hele jævla gubben...
mai_med_gulljenta! Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Her å!! Vi har den nydeligste herlige lille jenta men han har alltid dårlige unskyldninger for ikke å komme! Han har ikke sett henne på over en måned! Hadde avtale med han i dag,vi skulle ta snuppa med på akvariet men han møtte ikke opp! (som vanlig) heldigvis e hun for liten ennå til å forstå hvordan han er!!!
SK&Maylen Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Hadde det slik i begynnelsen, men no har det gått seg til, og eg vil si eg har ett veldig bra forhold i forhold til veldig mange! Har dere ikkje vert sammen siden det er sånn? Eller vanskelig brudd?
Nicole_25 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2007 Vi var sammen i 3 år før det tok slutt.......men han har gjort så mye som er utilgivelig, derfor er alt så vanskelig. Men har det mye bedre uten han.
SK&Maylen Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Det blir vel kanskje fort sånn, er bra du veit du har det bedre uten han iallefall! Er ikkje mange som klare innse det!! Men håper da at han kan ta ansvar for ungen fordiom..?
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 her har jeg ikke sett faren siden jeg ble gravid,og han har ingen ønsker om å se gullet..Tror ikke det kommer til å forandre seg heller...Men håper på en måte det gjør det,på en aen måte er det greit som nå for da vet jeg hvor jeg har han liksom..
Andrea05 Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Barnefar til minste mi oppførte seg som en jævla bortskjemt dritt unge gjennom svangerskapet, ville ikke være med på fødsel osv. bla bla. hennes første 4 mnd var han lite int, så henne sjelden.MEN nå er ho 18 mnd, nå er han helt i hundre, for syns det er mer gøy med ho nå ettersom ho snakker og går.jeg er glad for det pga jenta mi, ho er lita pappa jente nå men problemer med ting underveis er det, men vi kommuniser bra..mest fordi jeg er tålmodig pga ho skal ha kontakt med pappan sin. til eldste er det heller dårlig med kontakt.men det er det jo grunner til. beskytter henne fra alt det vonde ho har vært gjennom der med hans ste sønner.... men ikke lett og slåss mot de og rettsystem.....
(L)Tingeling(L) Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 NEI! Hadde bra samarb inntil han fikk seg ny dame, da skulle han pluteslig være vanskelig. Setter henne forran ungene osv... Utrolig trist for barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå