Nicole_25 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 discotek,bar,pub ol....... Selv går jeg ca 2 ganger i mnd eller mindre. Mange syns dette er mye. Hva med dere?
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 når noen vil ha nurket, hun er nå 14 mnd og har vært på byne 4 ganger siden hun ble født men synes ikke 2 ganger er mye hvis du har barnefri kos deg du!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Akkurat nå er det aldri pga 2 mnd gammel baby som jeg ikke har fri fra. Men hadde jeg hatt en samværsavtale hvor jeg hadde fri hver 2.helg ville nok blitt 1-2 ggr i mnd eller mindre alt etter. Synes det er godt å komme seg litt ut å få luftet hue litt. Treffe kjente og ukjente. Så jeg synes ikke du går ut mye :-)
winneboo Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Annenhver lørdag, synes ikke det er mye. Sitter jo inne 28 kvelder i mnd. Koser meg med god samvittighet to dager i mnd Ikke alltid jeg er på byen da, har ofte fest hjemme hos meg eller hos venner.
SK&Maylen Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Ca to ganger i mnd eg og, av og til mer faktisk, noen ganger mindre, spørs helt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Ca 2-4 ganger pr mnd. Vært lite ute de siste ukene pga jeg ikke har hatt lyst... Har barnefri annenhver helg.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 har aldri barnefri her,så det blir ikke så ofte,mindre enn en gang i mnd!Og da har jeg ikke vært på fest først,bare gått på byen..Så det har ikke vært mer enn 2,5 time jeg har vært vekke:-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Når jeg både har fri fra jobb, og Guttongen er hos pappa'n, blir i snitt tre helger på to mnd. Og da er det gjerne både fredag og lørdag (går ikke ut på byen begge dagene som oftest da, ofte vin/skravlekveld hos veninne, eller hjemmefest/bygdefest)... Syns ikke det er mye, jeg er singel, og helt uten ansvar de helgene det gjelder.
Galskapens overhode Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 sist gang jeg var ute på byen var oktober 2005. Det var 2 gang jeg festet siden vesla kom til verden september 2003 Kan vel konkludere med at jeg fester heller sjelden
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Det er jo veldig forskjellig hva folk mener er mye/lite,og det syns jeg bør være opp til hver enkelt!Vi er alle forskjellige,og har alle forskjellige behov!At man tar seg en bytur og koser seg i ny og ne-og det er sikkert mens barnet sover og-er man ikke en dårlig mor!!Da får en gjerne overskudd og har mere å gi..Hvis dere skjønner hva jeg mener da:-)Måtte bare si det,er så mange som er pang på hvis noen sier dem er ute så og så mye..Sier at en er dårlig mor og bla,bla..Syns man skal gjøre som man vil jeg:-) Mener jeg da:-)
Andrea05 Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 syns du kan gå ut og kose deg så lenge du har mulighet jeg ) jeg kunne tenkt meg mer ut, men lommeboka stopper der. kos deg masse ) ikke tenk på hva andre sier, tenk på deg selv, og glem travle hverdager innimellom. klem
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har vært på byen 2 ganger de siste 14 mnd,begge gangene var i desember ;O) stella
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 det blir heller skjelden..har ikke vært p byen siden jeg ble gravid med sønnen min som nå er 9 mnd. Men når man ikke har barnefri er det ikke så lett å komme seg ut. men synes ikke du er ofte ute jeg. må da være lov å kose seg når man har barnefri !
Snuppa! Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 Går på byen ca annenhver helg,da er lillesnupp hos pappaen. Men det er ofte det blir sjeldnere enn det også,er stort sett sliten når pappahelga kommer og trenger å bruke helga til å lade opp.
Mamsen86 Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Syntes at du bare skal gå ut å kose deg, jeg! =) Jeg har hatt en barnefri helg nå, og jeg har virkelig kost meg! Vært litt ute på byen, dansa og hatt det morsomt! Flørta litt også.. Hatt det morsomt! =) Så du skal bare gå ut og ha det kos med god samvittighet!
pøber´n & je Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 Det siste året har vel vøri 4 gonger trur je. Orker ikke masete fulle ekle folk, når je har barnefri.
mamman&andrea Skrevet 22. januar 2007 #17 Skrevet 22. januar 2007 Jeg går som regel ut hver helg. Er aldri dårlig dagen derpå, så dattera mi tar ingen skade av det. Går ut når ho er lagt og står opp sammen med ho. Har en fantastisk samboer, som heldigvis for meg ikke har det store behovet for å gå ut, så trenger aldri en fremmed barnevakt
Bellamigo Skrevet 22. januar 2007 #18 Skrevet 22. januar 2007 jeg har liksom aldri likt diskoteker så godt... høy dundrende musikk og folkekaos og dritings folk, er ikke min stil. Jeg liker å danse å har kunnet jazzballet og freestyle, så det hender en meget skjelden gang at eg hiver meg utpå å danser når eg en skjelden gang er på pub. Da er eg effektiv i 20 min åsså er eg helt kaka etterpå. Jeg tar meg et glass rødvin eller en øl hjemme eller på besøk en gang i ny og ne... Skal eg gå ut er det for å spise å kose meg eller dra på kino... kanskje er eg gammeldags men pytt pytt.... blir 30 i år!!! Helt ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå