Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hva synes dere om det?? Vi har litt stram økonomi og derfor ville det vært en god løsning for oss. * egentlig planlagt å gifte oss 3 mai 08 fordi gubben egentlig skulle i militæret nå men han slapp og er kommet hjem. *Vi venter barn nr 2 i august *Vi har vært sammen i 10 år i oktober *tenkte foreslå for sambo at vi slår sammen dåpen av vårt andre barn og brylluppet. og at det da skal stå 6 oktober. Hva synes dere??? Skal jeg foreslå det eller???
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Forstår dilemmaet, men nei... jeg er ikke enig!! bryllupsdagen er deres dag, selvom barna selvfølgelig også skal være tilstede.. På dåpen er det barnet som skal ha fokusen.. jeg hadde heller brukt litt mindre penger de forskjellige dagene... Hvis det er mulig for dere!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Har svart det på skravle, men kan gjenta her: "Synes det høyres heilt strålande ut! Vi skal gjere det i Mexico neste vår, men vi er allereie gift, så det blir katolsk velsigning (sidan vi er gift i den norske kyrkja) - eg gler meg masse!! Gifta oss 15. oktober i fjor - kjempefint å gifte seg då!! Vi hadde heilt eksepsjonellt fint vér då - 18 varmegrader og sol (skikkelig indian summer). Heilt suupert!! Lykke til med planlegging!"
hund&barn@fullrulle Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Jeg ville ikke gjort det... Dåpene har jeg gjort enkelt og billig. Hatt de hjemme med gryterett. Bryllupet blir også enkelt og hjemme, slått sammen med våre runde bursdager, men det er likevel en voksen dag for oss. De små ungene blir hetet før middag, de store rett etter middag Så blir det en fest etterpå, men så klart ikke noe haraball.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 Tusen takk for mange svar, og flere vinkler på mitt spørsmål... vi får nok diskutere det,men jeg tror og føler at det ville vært rett for vår del å gjøre det. Våre to familier kommer overhodet ikke overens og da vil vi ha minst mulig sammenkomster med dem begge to til stede... tror det blir best om vi slår det sammen... men vi får se.. gubben min er ikke noe glad i oppmerksomhet og liker ikke slike sammenkomster heller så da er det jo en god grunn til å ha en stor fest istedet for to så tett.. vi får se. Men tusen takk til alle som har svaret meg:)
jordbærsjokolade Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Vi skal gjøre det samme som dere! Han er ikke Norsk og familien hans må reise langt for å komme hit, og de må bo på hotell. Jeg syntes det er for mye å be om at de skal komme hit to ganger på rad med liten tid i mellom. Han har en stor familie og jeg vil at de alle skal være tilstede på både dåp og bryllup. Derfor holdes de samtidig:) Tror det blir fint jeg, må bare passe på at det ikke blir et fyllekalas, det syntes jeg ikke passer seg i en dåp! Lykke til, og kom gjrne med noen tips om hvordan deres fest skal foregå!!!
yasmina Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Vi skal døpe mini under bryllupet vårt (nå på lørdag !!!). Han skal deretter til barnevakten sammen med broren og så blir resten av kvelden bryllupsfest. Dagen etter har vi invitert dem som ville vært dåpsgjester til en liten lunsj og restekaker. Dette fordi begge familier må reise langt, bo på hotell. ( min kommer fra utlandet.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå