Iben guttemamma <3 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei. Husker du meg? Vi møttes hos Randi på treff... Vært å sett på hjemmesiden din... Hun har vokst bra mye siden sist jeg så henne... Håper vi møtes flere ganger på treff, hadde vært koselig.
Jente89 ♥ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Hei.. ja husker deg ja Ina begynner å bli stor jente nå Hvordan er det med dere da? Ser deg så skjeldent her inne.. Vi hadde satt opp ett ung mor treff i dag (søndag 21 januar) men det ble ikke noe av pga vi nesten ikke er unge mødre i trondheim.
Iben guttemamma <3 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Jeg er her egentlig ofte, men er så sjelden jeg får sette med ned skikkelig... Er mest bare å kjiker fort Men nå har jeg bærbar så da er det lettere Ja, jeg hadde så lyst å komme, men dro til legevakta med Noa i går, han er så tett og forkjølt... Men hvor mange er vi da? Hadde inntrykk at vi var en del, før iallefall.... Hadde vært så artig med et treff.. Er jo så koselig
Jente89 ♥ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 ja det hadde vært koseli med treff ja.. litt dumt når man bare er 2-3 stykker . men er jo koseli det også da.. Hvor er det dere bor? uff.. dakar Noa, har han vært sånn lenge eller?
Iben guttemamma <3 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 Ja, han har vært sånn nesten en uke snart! Vi bor på Vikåsen
Jente89 ♥ Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 uff.. nei det er best å få sjekka det ja.. er ikke noe gøy med syke barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå