Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg og min kjære skal gifte oss sommeren 2010, og i har allerede begynt å se etter et sted å gifte oss på.. Her vi bor, er det ingenting som frister, så vi har et ønske om å reise bort. Helst til varmere strøk , slik at vi kan ta en kombinert bryllupsreise. Er det noen her inne som har giftet seg, eller vært i bryllup i utlandet som kan anbefales? Jeg vil være en prinsesse, i romantiske omgivelser. Vil ikke gifte meg i et kjedelig lokale, jeg vil ha en pen kirke/etc.. IKKE krav om kirkebryllup, da vi er ganske så åpne når det gjelder religion. Tips mottas med stor takk:))
nr3 i mars Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Kanskje du kan få noen tips her? http://www.brudepikene.no/bryllup_i_utlandet
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hei! Takk for svar. Jeg fant brudepikene på nett for noen dager siden. Vi har vel mer eller mindre bestemt oss for Barcelona nå. Så hvis noen har personlige erfaringer derfra, blir jeg meget glad hvis noen vil dele det med meg.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå