Gå til innhold

Ingen som gir Nugatti på brødskiva her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo faktisk innimellom skjer det her i huset...

Skrevet

Har hendt jeg har tatt en brødskive med det å hun har fått smakt.

Men nå har jeg slutta å spise det forran ho, fordi ho blir helt gal når hun ser nugattien...hehe ikke bra...

Skrevet

Nei... Sjokolade på brødskive får han ikke før han har blitt minst 3 år...

Skrevet

Nei, har ikke gitt nugatti eller syltetøy. Og spiser ikke det foran henne heller da, selv om jeg er veldig fysen noen ganger c",)

Skrevet

Hun får nok sjokolade lenge før hun får Nugatti på skiva.

Grovbrød med Nugatti er godteri forkledd som mat. Jeg vil prøve å holde mat og godteri adskilt. Nugatti har vi også skjelden i huset.

Skrevet

når han ikke vi ha noe i det hele tatt.. sånn som jeg har slitt nå i over en uke.. så får han nugatti på en halv skive.. den får han da han har spist opp den andre halve med noe annet på:) men er ytterst sjelden. liker det ikke selv.

Skrevet

Siden ingen av oss voksne pleier å spise Nugatti, så har vi det ikke i huset. Så det har egentlig ikke falt meg inn å gi det. Går for det meste i leverpostei eller ost her, eller bare litt margarin (siden han syns det er godt). Men så syns han til og med det er godt med tørre brødskorper han har klart å gjemme unna fra frokosten da :-)

Skrevet

Hadde jeg nok gjort hvis ungene hadde litt nedsatt matlust o.l eller som kos men mor u huset klarer ikke ha nugatti i huset, eeeelsker nugatti!!

Skrevet

Hehe nei, Nugatti har ikke vært noe alternativ her. Ingen av oss andre som spiser det, så kjøper det ikke inn for å gi ungen min sjokolade på skiva nei ;)

Skrevet

Gutten min på snart 2 år har aldri smakt dette. Har fått syltetøy noen få ganger.

Skrevet

joda. mamman spis nugatti max;P

har prøvd å gje nugatti tel mini da han va sjuk og hadde dårli mat-lyst,og også di dagan han har spist lite,men han va ikkje særli begeistra!!!!! :P

Skrevet

Nei,ikke noe Nugatti her.

Skrevet

Nei, men han har jo fått smake på min skive. Her får han kun spise søte saker ved spes, anledninger. En sjelden gang smake av oss. Føler at det ikke er nødvendig å tilby de de søte sakene da de får ferten av det fort nok.

Skrevet

Ikke her i huset nei.

Elstegutten på 5 er allergisk mot det, så tør ikke å ha det i hus.

Her går det stort sett i leverpostei og makrell i tomat, eller grøt til minstemann...

Skrevet

Jo da her får minsten den innimellom og gjerne hvis han har vært dårlig og har spist lite for da spiser han mye.

Skrevet

Vi har ikke sånt i huset fra før av så ser ikke poenget med å kjøpe. MEN vi har en boks med Litago prim med jern som hun får når hun ikke har lyst på noe annet (Feks holder på med tenner eller er forkjølet).

Skrevet

Joda, lørdag og søndag morgen er faste nugatti-dager.

Skrevet

Nope.....

har dt ikke... ;o)

Skrevet

nei det får han ikke og det av den enkle grunn av jeg ikke liker det og gidder da ikke kjøpe det inn... han er så glad i fisk og annet pålegg så får det :)

men når han er hos mormor får han det ;)

Skrevet

Nei, her er det ikke noe Nugatti. Spiser det ikke selv heller,

så da har vi det aldri i huset. Hvis han får noe "søtt" på brødskiven,

så blir det enten frutti eller mosa banan:)

Skrevet

joda her skjer d av og til.. gjerne på kveldsmat i helgene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...