Gå til innhold

November: Har dere vært borte fra babyen enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en litt spesiell barseltid med sykehusopphold i tilsammen 4 uker. Hadde med meg barnet og det var oss 2 det meste av tiden. Vi har jo blitt ganske så sammensveiset, og jeg føler meg ikke klar for å være borte fra barnet enda. Han er 8 uker nå. Det kommer selvfølgelig til å gå helt fint, men... Savne-savne...

Fler som har det som meg, eller er jeg bare ei skrullete hønemor...? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt være borte fra han 3-4 timer, det gjør ikke noe.. selvom jeg savner han no sinnsykt når jeg er på vei for å hente han da.. =)

Måtte gjøre dette allerede når han var 1 uke, da jeg fikk blodpropp og det ble mange turer på sykehuset.. Da var det greit å slippe å ha med en liten baby.. Jeg har fra dag 1 også vært veldig trygg på babyen og på meg da så..

Synes dessuten det er veldig bra både for barnet og for mamman, at andre passer babyen.. Men er mange som ikke klarer det, og sånn er det jo.. folk er forskjellige..

Men din er jo såpass liten enda, så jeg skjønner deg veldig godt =)

Skrevet

har vært på butikken et par ganger alene men det er også allt...skal kanskje på fest 2 februar og jeg gruer meg allerede...

Skrevet

Jeg har vært i butikken og handlet alene, og i går var jeg vekk 2 timer (rekord) for å handle bursdagsgave til niesa mi + annet stæsj. Jeg syntes det var litt deilig, og tror nok det blir flere småturer fremover nå :) Men ja, savner han fort! Vi har ikke hatt barnepass ennå, men det blir nok ikke så lenge til bestemor eller mormor får passe han noen timer. Hadde vært godt med litt kjærestetid! Men da må vi bli litt tryggere på at han tar flaska fint først.

Skrevet

Vi har vært på en handlerunde mens mamma passet henne. Så har jeg vært hos legen mens hun var hjemme hos pappaen sin. Så var vi ute en liten tur i jula mens mamma var barnevakt. Går så bra så. Hun får flaske fast på kvelden og tar den fint så jeg har ingen betenkligheter med å være borte. Tror hun har godt av å få andre inntrykk enn bare meg.Går jo hjemme med henne hele dagen. Synes det er litt dumt om hun skal bli avhengig av at jeg er der for at hun skal roe seg..

Skrevet

jeg føler meg ikke klar enda, og snuppa blir 11 uker på onsdag.

er jo i tillegg avgenning av å pumpe meg om hun er borte.

tenk om hun gjør noe morsomt og jeg ikke er der, eller gråter og ingen klarer trøste henne... huff man blir jo helt tussete,, hihi

Skrevet

Ja, jeg er helt enig... Tenk om...

Datteren til søsteren min var 5 mnd første gangen hun og mannen var borte i 1 1/2 time.

;-) 8 uker er nok litt tidlig for denne hønemoren. :-)

Skrevet

Jeg har nok det, både frivillig og ufrivillig egentlig.

Har en liten gutt som lå i kuvøse de 3 første døgnene etter han ble født. Så til jeg fikk han på rom med meg når han var 6 dager, var jeg borte fra ham i mange timer hvert døgn. Var også utenfor sykehuset etter at han kom på rommet mitt for å ordne med ting som måtte gjøres.

Jeg kommer til å dra på julebord nå på lørdag, så gutta får kose seg litt bare de 2 også. Kjenner det i mammahjertet mitt når jeg reiser, men vet at han ikke tar noe som helst skade av at jeg ikke er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...