Gå til innhold

Barnevakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bruker dere å betale når dere har barnevakt hjemme? Jeg har en gutt på 2 år. Har en arnevakt på 14 år som jeg bruker noen ganger sover ho over å tar lille gull noen timer på mrg.Jeg betaler da 200.Ellers når ho passer han i våken tilstand så betaler jeg 25 kr timen.Hva synest dere om det? er det nok? Når ho sitter her på kv tid handler jeg inn mye snop å ho får sitte m pc ha besøk av venniner osv.... Blir så glad for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synest betalinga høyres grei ut. Eg fekk vel rundt 200 da eg satt barnevakt før, men eg gjekk heim igjen når foreldra kom heim, men det er over 10 år siden. Men veit om fleire som betaler kr 25 i timen på dagtid. Og som gir 200 kr om dei sitt barnevakt på kvelden.

Skrevet

Her jeg bor er det vanlig å betale 50 kr timen på kveldstid, og + 100 kr ekstra dersom det er helgedager.

Blir jo litt spes med overnatting da, kan jo liksom ikke betale pr time da syns jeg, men 200 kr mener jeg er lite.

Før jeg begynte med timespris + 100 kr på helgene ga jeg 300-400 kr....

Skrevet

Synes 200 hørtes helt greit ut. Jeg har barnevaktavtale med ei (18 år) som innimellom, pga min jobb må ha han i et/to døgn. Betaler da 250 kr døgnet, da bor hun her, med fullt kjøleskap, pc og kan ha venner her. Når samme jente passer gutten for en kveld får hun 200 utenom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...