Gå til innhold

Alene på ordentlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min (den fraseparerte mannen min) mannen jeg uansett elsket døde tidlig fredag morgen. Jeg våknet med han død ved siden av meg.

Jeg skrev et innlegg på skravlesidne...

Uansett, må jeg melde fra til NAV? Er det noen som vet om det går automatikk i sånt som dette? Jeg vet jeg kan ringe selv på mandag, men jeg lurte bare på om noen visste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,ja du må vel ordne med det og du. Jeg vet ikke hvordan det fungerer,men ring dit bare for sikkerhets skyld du,så slipper du å få noe rot med det i tillegg. Hvor gammel var det sønnen din var?

Skrevet

Uff da,var han så liten ja. Hvordan går det med deg?

Skrevet

Det går dårlig. Krisepsykologer kommer hver dag og jeg har fått beroligende tabletter. Men jeg har fysisk vondt i kroppen, skjelver og fryser og får ikke bildene av han som lå død ved siden av meg ut av hodet.

Vet det er sjokket, men nå føles alt uutholdelig..

Skrevet

Er det så ille? Uff,at du skulle måtte oppleve noe slikt,det høres virkelig helt forferdelig ut det du har vært igjennom! Jeg kan bare forestille meg... også har du en liten gutt å ta vare på også. Men du har vel noen andre til å ta han nå tenker jeg. Har du prøvd å ta et langt varmt bad med noen gode lukter i og tenne noen lys? Slik at du kan kjenne en god og varm følelse i kroppen tenker jeg?

Skrevet

Så trist...:(

Men jeg tror ikke du trenger å gjøre så mye, det meste ordner seg av seg selv etter et dødsfall. Men det skader jo ikke å ringe å spørre da, det kan jo våre greit.

Håper du får all den hjelpen du trneger for å komme deg gjennom dette.

Skrevet

Du må ikke tenke på det nå!!! Ta heller vare på deg selv, få litt hjelp med ungen din. Eg skjønner godt at det må ha vert et sjokk for deg. Hadde han vert syk lenge?? Stakar deg!! Håper det ordner seg, men du behøver ikke tenke på praktiske ting nå..... en stor rose til deg og varme klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...