Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Mannen min (den fraseparerte mannen min) mannen jeg uansett elsket døde tidlig fredag morgen. Jeg våknet med han død ved siden av meg. Jeg skrev et innlegg på skravlesidne... Uansett, må jeg melde fra til NAV? Er det noen som vet om det går automatikk i sånt som dette? Jeg vet jeg kan ringe selv på mandag, men jeg lurte bare på om noen visste...
Ella28 Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Uff,ja du må vel ordne med det og du. Jeg vet ikke hvordan det fungerer,men ring dit bare for sikkerhets skyld du,så slipper du å få noe rot med det i tillegg. Hvor gammel var det sønnen din var?
Ella28 Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Uff da,var han så liten ja. Hvordan går det med deg?
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Det går dårlig. Krisepsykologer kommer hver dag og jeg har fått beroligende tabletter. Men jeg har fysisk vondt i kroppen, skjelver og fryser og får ikke bildene av han som lå død ved siden av meg ut av hodet. Vet det er sjokket, men nå føles alt uutholdelig..
Ella28 Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Er det så ille? Uff,at du skulle måtte oppleve noe slikt,det høres virkelig helt forferdelig ut det du har vært igjennom! Jeg kan bare forestille meg... også har du en liten gutt å ta vare på også. Men du har vel noen andre til å ta han nå tenker jeg. Har du prøvd å ta et langt varmt bad med noen gode lukter i og tenne noen lys? Slik at du kan kjenne en god og varm følelse i kroppen tenker jeg?
unnl Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Så trist... Men jeg tror ikke du trenger å gjøre så mye, det meste ordner seg av seg selv etter et dødsfall. Men det skader jo ikke å ringe å spørre da, det kan jo våre greit. Håper du får all den hjelpen du trneger for å komme deg gjennom dette.
Bellamigo Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Du må ikke tenke på det nå!!! Ta heller vare på deg selv, få litt hjelp med ungen din. Eg skjønner godt at det må ha vert et sjokk for deg. Hadde han vert syk lenge?? Stakar deg!! Håper det ordner seg, men du behøver ikke tenke på praktiske ting nå..... en stor rose til deg og varme klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå