Gå til innhold

Noen som har termin 27/8-07?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,,,har termin den dato ja,,,siste mens var 20 nov...og eg er så lykkeli for den lille spiren..men er ikkje dårli i de hele tatt:)korleis er de me deg...bur foresten i oslo

Skrevet

Hei!

Jeg har slitt veeeldig med kvalme de siste ukene og er sykemeldt for det. Bor i Akerhus jeg, 40 min fra Oslo

Skrevet

jeg har også27 august:) skal på første lege time nå på onsdag:) gruer meg litt....håper d går bra m dn lille...:)

Skrevet

Jeg har legetime på fredag. Gruer meg til den gynekologiske undersøkelsen...

Skrevet

Jeg har og termin 27 aug....var på første kontroll forrige torsdag...jeg hadde ikke gu. Har endelig begynt og slappe litt av med graviditeten, har vært veldig bekymret for alt som kan skje.....blir så veldig mye fokus på det som går galt her inne, høres ut som om det skjer med alle....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...