Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei :-) Ja jeg har virkelig 7 barn ) Men det er bare 17-åringen og minsten på 2 mnd som bor hos meg. De andre 5 bor hos mine 2 eks-menn. Så de er jeg helgemamma for :-) Fungerer helt topp for alle. Alle barna får max ut av foreldrenes ressurser :-) Og til dere som nå vil hyle og skrike atter en gang om hvilken fæl mor en må være hvis en ikke har barna boende hos seg. Gå hjem og vogg! Gidder ikke høre på dusteinnlegg! Jeg ville bare svare ella28, ikke fyre oppunder enda en møkkadebatt. Til dere andre med litt mer respekt, enig eller uenig, sorry fjortisspråket i forrige avsnitt ) God helg til dere alle :-)
Ella28 Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Ok,men det er vel ingen grunn til å dømme deg for noe som helst. Så flott at du har fedre til barna som stiller opp da,det krever jo mye av begge parter å samarbeide så bra:) Da er du heldig som har funnet en så god løsning for barna dine,og deg selv. Jeg hadde ALDRI klart å passe syv barn ihvertfall,det er vanskelig nok å dekke behovene til mine tre...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå