Gå til innhold

Hvor ble det av Moffi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har sett nicket ditt. Ble du lei av dibbing? Går det an??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også savnet moffi...

Håper hun ikke har blitt lei oss...*snufs* men at det er hektiske dager...slik at tiden rett og slett ikke strekker til....

Skrevet

Jeg tror jammen jeg må dytte litt på denne jeg. Ingen som vet?

Skrevet

Jeg lurer også veldig....HVOOOR er du kjæææære deg??

Skrevet

Ja, hvor er Moffi?

Skrevet

Moooooooooooooooooooooooooooffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........

Hallooooooooooo....

Hvor er du???

Skrevet

Gi meg en -Mo

Gi meg en -ffi

Hva blir det?

Skrevet

MOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ så nusselige dere er:):):)

Moffi er levende! Og ganske glad=0

Har bare prøvd en tid uten pc. Litt sånn "Anna i Ødemarka" følelsen...ha-ha. Var forresten endelig på husmannsplassen i helgen. Dro bebbis, vann og mat i pulk over snødekte jorder for å komme fram til det lille røde huset i lysningen. Gikk to mil på ski med mann og 3 unger dagen etter. Slåss med røyken som plutselig slo innover istedet for ut av pipa.Spiste pølser og pølser. Orket ikke å gå på utedoen. Fikk forstoppelse i stedet. men det var bare å drikke kaffe da vi vel var hjemme i moderniteten igjen så..... Yes!

Så nå kan jeg leke på pc litt:) og mer og mer og mer...Det er det som er dritt:)

Skrevet

Hyggelig å se at du er her igjen. Hvis du er avvent misbruker, skal vi tillate at du bruker oss i et omfang som ikke gjør at du mister kontrollen. Jeg er helt sikker på at du klarer å leke på pc litt hvis det er det du vil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...