Maud Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Nå er det lenge siden jeg har sett nicket ditt. Ble du lei av dibbing? Går det an??!
phantomet Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har også savnet moffi... Håper hun ikke har blitt lei oss...*snufs* men at det er hektiske dager...slik at tiden rett og slett ikke strekker til....
Maud Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror jammen jeg må dytte litt på denne jeg. Ingen som vet?
Velve Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg lurer også veldig....HVOOOR er du kjæææære deg??
Babyonboard ;-) Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Moooooooooooooooooooooooooooffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........... Hallooooooooooo.... Hvor er du???
dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Gi meg en -Mo Gi meg en -ffi Hva blir det?
phantomet Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 MOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
moffi Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅ så nusselige dere er:):) Moffi er levende! Og ganske glad=0 Har bare prøvd en tid uten pc. Litt sånn "Anna i Ødemarka" følelsen...ha-ha. Var forresten endelig på husmannsplassen i helgen. Dro bebbis, vann og mat i pulk over snødekte jorder for å komme fram til det lille røde huset i lysningen. Gikk to mil på ski med mann og 3 unger dagen etter. Slåss med røyken som plutselig slo innover istedet for ut av pipa.Spiste pølser og pølser. Orket ikke å gå på utedoen. Fikk forstoppelse i stedet. men det var bare å drikke kaffe da vi vel var hjemme i moderniteten igjen så..... Yes! Så nå kan jeg leke på pc litt:) og mer og mer og mer...Det er det som er dritt:)
Maud Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2007 Hyggelig å se at du er her igjen. Hvis du er avvent misbruker, skal vi tillate at du bruker oss i et omfang som ikke gjør at du mister kontrollen. Jeg er helt sikker på at du klarer å leke på pc litt hvis det er det du vil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå