Gå til innhold

Any English/Norwegian first time pregnant couples in Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi,

My husband is British but raised in South Africa. We are living in Oslo, both of us working here. Would be fun to know if there are any other couples in a similar situation, We have been here for 1 year soon, so my man is picking up more and more Norwegian, however we still only speak English at home.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så deg på "termin august" med forslag om treff. Jeg har også termin i august, mitt første barn. Vi er ikke et engelsk/norsk par, men et nederlandsk/norsk par, men vi snakker mye engelsk hjemme og jeg har tilfeldigvis vokst opp i Afrika. Hadde vært hyggelig å treffes engang!

Skrevet

Hei, spennede med andre flerkuturelle par... :)

Så morsomt at du har vokst opp i Afrika! Hvor da? Hadde vært hyggelig å treffes en gang! Skal du på det treffet i Nydalen?

:)

Skrevet

Hei! Er litt usikker om jeg kan komme på teffet, men er veldig innstilt på å komme en annen gang. Har nemlig ingen gravide venninner, føler meg litt ensom :)

Skrevet

hello.

My husband is English and we live in Gjettum, 10 min. from Oslo. We have a daughter who is 19 months and expecting number two in august :0) ( we speak English at home too )

Skrevet

My hubby is Mexican, but we met in London (he still says UK is his second country, he lived there for almost four years), and we speak English at home (although we try to speak some Norwegian and some Spanish) This is our first baby too :) Our baby is due in mid-June.

Skrevet

Hi! My husband is french and I'm american-norwegian. We speak mostly french at home (I speak english with my own family) but sometimes a bit english...we live quite central in oslo.

Good look with your pregnancy!

Skrevet

My bf is from scotland, but he grew up anitallover the world. They moved around alot with his fathers job.

He speaks some norwegain (and is now going to a course to learn more)but at home we speak english mostly.

he is working, i got a fulltime job but am home on a sickleave these days.

We are having our first child in june

Skrevet

Hi!

Maybe we all should meet up sometime?? What do you guys think?

Skrevet

That would be great fun... We are up for it!! any others?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...