Gå til innhold

fløuser man har gjort med ungene ??? her er mine....=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

her skulle mannen bade eldste tuppa,som da var rundt 6mnd.ba han ha i litt badeolje.(brukte det annenhver gang) han så gjorde.....

ikke 3-4 dråper,men spruter.....hørte et rop om hjelp,og stormet til.der satt han,å krampholdt ungen i arma.hun var sleip som en ål,og glapp unna hele tiden,hehehe.bytta vann flere ganger,uten at det hjalp noe særlig =)) gjett om han ennå prater varmt om det badet da,hehe..(18år etter)

sjøl klarte jeg skifte på samma tvilling to ganger...å jammen ble det to bad på ene også....skjønte ikke hvorfor hun tissa ut så fort,når jeg nettopp hadde skifta bleie.....hehehe..

(fort gjort med enegga tvillinger)

flere som har slike morsomme minner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehehe.........stakkars lille glatte baby`n da,-)))

Og den ene tvillingen ble vel lei av bleieskift kan jeg tenke meg!

Har en opplevelse med lite barn og sjokade jeg;-)

Mellomste frøkna var rundt 10 mnd og kunne ikke gå ennå, men krabbet som et lyn rundt omkring. Jeg hadde fått besøk av ei venninne og vi satt i stua og skravlet mens lille frø lekte på gulvet med lekene sine. Så ringte tlf og jeg gikk for å ta den. Ble stående en stund i tlf og syntes jeg hadde sett lille frø krabbe målrettet avgårde og at det ble mistenkelig stille på hun som vanligvis trallet og sang bestandig:-) Ba venninnen min, som dengang ikke hadde fått barn selv, om å sjekke hva hun drev med og hørte bare et hyl ute fra kjøkkenet da hun gikk inn dit!

Slang på røret uten å si hadet og løp lynraskt ut dit. Fikk sjokk når jeg kom inn, for først trodde jeg nurket mitt var dekket av blod!!! Men, det var da selvfølgelig en hel boks sjokadepålegg!!! Hun visste hvor den boksen sto og hadde fått smake (fyfy mamman;-) og hadde altså hele armen nedi boksen, og var dekket fra topp til tå med sjokade!!!! Vi fikk heldigvis summet oss fort og fikk foreviget dette synet. Og den dag idag må jeg skratte når jeg ser de bildene - hun ser ut som en liten sjokoladegris;-))))

Skrevet

joa,jeg klarte å gjøre den skiftegreia flere ganger....=)

syns jeg ser tuppa di,full av sjokolade,hehe.men hun kosa seg sikkert noe utrolig når hun fikk en stund helt alene...=)

hu eldste sto opp midt på natta,tok bkkja med seg,og endevendte tørrmatskapet vi hadde.....så ut som noen hadde bomba kjøkkenet.

men,di fikk som fortjent.diare,og vondt i magen begge to =)

å rørte ikke det skapet mer,hehe.

Skrevet

Hehehehe..........er visst kun du og jeg - altså oss attpåklattdamer som har slike godhistorier med barna våre;-)) Enten så holder de det skjult, eller så nekter de å innrømme tabbene sine...............hehehehehehehe...........bare vent, sannheten kommer nok for en dag skal du se!!!

Skrevet

ser sånn ut,hehehe..

bare klattene som innrømmer fadeser og slikt. =)

jeg satt å mimra litt om slike ting i går.derfor jeg skrev om det.

følte meg plutselig gammel,som hadde fått mormortittel.men,gudsjelov forsvant den følelsen fort igjen =)

men en dag,da sitter vi her å humrer over at di andre ikke turte innrømme det,mohahahaa =0)

Skrevet

Nemlig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...