Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 For å gjøre en lang historie kort; Snuppa sover i senga med oss om natta og hun vil ikke sove på dagen. Barnevakter har vi ikke. Hun er 2 mnd. Jeg vier all min tid til henne, og har ingen problemer overhodet med det. Men det har altså barnefar. Og jeg kan på en måte forstå ham. Vi har ikke noe samliv lenger, alt dreier seg om jenta vår. Vi har aldri sex lenger, har ikke hatt det på mange, mange mnd.. Har ingen mulighet når snuppa aldri sover heller... Ingen tid til å være bare kjærester... Han er nå mye sur, kort lunte, og det er ingen trivelig stemning hjemme lenger.. Noen som kan fortelle meg hva jeg bør gjøre???
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 For det første vil jeg råde deg til å få barnet i egen seng. Det vil forandre mye. så heller kose og ha mye nærhet med henne på dagtid. Dere trenger begge kvalitetssøvn. Søvn avler søvn, og det er kanskje deffor hun ikke sover så mye på dagtid? Sex tar ofte lang tid før en får i gang igjen etter en fødsel, så vær tålmodig der. For å sette det i perspektiv: MANGE har ikke sex under hele svangerskapet, og starter ikke opp igjen før det har gått 6-12 mnd. etterpå... Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Det er viktig å prioritere hverandre innimellom. Selvfølgelig er en liten baby viktigst, og man må tilfredstille alle behovene h*n har. Men man går på en smell hvis man ikke pleier forholdet også. Da må man bare velge å prioritere partneren når babyen sover. For noe må hun jo sove?? Det behøver ikke være sex. Bare kose, ligge inntil hverandre, småprate, ligge på sofaen i armkroken og se på en film. Hvis du ikke orker sex, må du være åpen og ærlig om det, slik at han ikke føler seg avvist uten grunn. Ingen liker å føle seg avvist. Alt er mye lettere å takle hvis man vet hva som ligger bak. Man må se etter løsninger, det går an, det blir bare litt andre måter å gjøre tingene på enn før man fikk barn :-) Lykke til, jeg vet at man kan få det til. Men det er viktig at begge er villige til å se løsninger, organisere livet sitt etter den nye livssituasjonen og at man kommuniserer bra. Vær åpen og
Love my kidz Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Hvorfor sover barnet i deres seng da? Hun skal jo være i sin egen!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Hun sover i vår seng fordi hun nekter å sove i sin egen.. Bare gråter og gråter..Skriker blir kanskje mer riktig å skrive. Prøver stadig å legge henne i egen seng, men det er nytteløst. Men hun er så liten enda at hun får all nærheten hun ønsker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå