Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Vi har kjøpt oss Raclette og ikveld skal den innvies. Vi har kjøpt inn masse deilig snadder som skal grilles og gratineres i spennende sauser, fløte og dressinger:-) Og vi gleder oss sååååå til maten.......Får tre herlige fjortis jenter på besøk og skal dekke langbord og skravle med dem, og det er bare så koselig;-))) Vi er heldige vi;-)))
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 å nå ble jeg en smule misunnelig,hehe...har mange ganger tenkt å kjøpe en sånn,men aldri gjort det.hørtes jo ikke lite godt ut...."sulten ble jeg" kos dere med fjortisbesøket da.ingen kan vel være så koselige som fnisete fjortiser,hehe. å oppdater meg på hvordan det smakte.... (skal jammen be gubben kjøpe kyllingfilet.fikk lyst på innbakt kylling stekt i frityren) MMmmmmmn....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Det smakte altså bare helt nydelig!!! Så vi har hatt det til middag idag også vi. Og så er det jo bare så utrolig sosialt å spise på denne måten! Ungene digget det, lagde sin egen variant av mixer:-) Vi hadde skåret opp kyllingfilet, okseflatbiff og svinebiff i små biter, vi hadde squash, sopp, løk, paprika i biter, det var ruccolasalat m klasetomat og ristede solsikkekjerner og hvitløk, hvitløksrømme, deilige sauser av honning og koriander, sweet chili, teppanyaki, og fløte og ost...........snadder snadder snadder!!! Det som ble igjen (hadde nok kjøpt inn litt vel mye;-) ble surret i olje og blandet med alle deilige sauser og fløten, så nå har vi et lekkert lite kveldsmåltid stående på benken;-))
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 å gubban....nå blir jeg bare helt nødt til å kjøpe en slik en.ble ikke mindre sulten nå...=) ble ikke noe av kosematen min i går.han glemte å kjøpe kylling!!! står det ikke på en lapp,ja da kommer det heller ikke i hus... jaja,neste helg,da blir det =0) hørtes helt hærlig ut,det dere laga.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjøpte racletten på Jernia på tilbud til 299,- forrige uke, tenkte jeg skulle tipse om det, om dere har en slik butikk i nærheten:-)
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Jeg ønsket meg Raclett til jul for 3 år siden. Jeg fikk det jammen og!!! Men har jeg prøvd den ennå?!?!......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2007 Næmen Snulder da! Men til helgen, da kan du jo diske opp! Det er jo superenkelt, du handler inn, skjærer opp i passe biter, dekker bordet og alle lager sin egen mat:-) Oppvasken tar selvfølgelig Snuldermannen seg av, for Fru Snulder har laget middagen må skjønne;-))
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 må hele 15mil til nærmeste butikk da...men her koster di vel rundt 500 kr tror jeg.skal ha en sånn.om jeg så må droppe all tyggis i all evighet,hehe. mannen blir 40år i april.der har jeg gave =) men det spørs om jeg klarer vente så lenge...
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Hehe.. ja det går jo ann... Denne helgen har stakkars Snuldermannen bare vondt i understellet.... så han har sluppet unna det meste....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2007 ...........fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiis;-))) stakkars stakkars Snuldermannen................tjihiiiii.....;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2007 Da er han en mnd yngre enn meg han der mannen din...........tjoheeiii:-))) Men klin til med raclette og middag som bursdagsgave til ham, da blir han sikkert glad!!!
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Akkurat nå ser det ut som han har vært i vilde vesten litt for lenge.... Eller skal vi si.... breispora....hahaah.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2007 JIIIIHAAAA.................................Hoplahei, jeg er en ekte cowboy og hopla hei, nå rider jeg i vei.........................eller kanskje ikke..............heheheheh..............stakkars Snuldermannen...........................;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå