Gå til innhold

Erfaring fra Pergo noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Lurer meg inn hit med ett spm jeg..:)

Hadde el for en uke siden, og har de siste dagene hatt veldig vont i korsryggen og noen "rare" stikninger i magen.... Dette var første mnd med pergo-tabletter, kan det være de som"lurer" meg med bivirkninger?

Merker oxo at jeg er hyperfølsom for tiden...fikk t.o.m tårer i øya av simpsons!!

Håper noen kan svare meg;)

Gratulerer til dere alle!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si - du får nesten bare vente på IKM og se hva som skjer. Husk at Pergo er hormoner som sikkert kan gi falske bivirkninger.

Skrevet

Hei Blomsterjenta 85!

Jeg ble gravid med Pergo kur. Jeg ble gravid med tvillinger jeg =) ( de er 7 måneder nå) og nå ble jeg gravid uten =)

Kanskje, kanskje... Det blir jo kjempe spennende da!

Når er forventet mens da??

Lykke til og hold oss oppdatert =)

Skrevet

Hei!

Får vel nok og styre med du da:) Hehe..morro da! Hvor langt er du på vei nå da?

Har litt ugjevne syklusser, men om jeg følger min siste syklus, så er det en uke til i dag!

(måtte bare teste i dag, var neg. da, men kanskje ikke så rart uansett...)

Syns liksom symptomene strømmer på her, men tør ikke og tro helt enda:)

Skrevet

Hei igjen =)

Ja, jeg har nok å styre med, men det går nok bra med en til. Jeg er bare 5+1 så det er ganske tidlig da.

Det blir kjempe spennende om du er gravid og om det er fler. HE HE. Vi har hatt det kjempe fint med tvillingene våre. Hadde egentlig ikke gjort meg noe om det var tvillinger igjen (det hadde gjort noe for mannen min da) men siden det ikke er så stor mellomrom fra de og den nye så er det kanskje greit hvis det bare er 1. =)

Masse lykke til og hold oss oppdatert da =)

Blir jo helt spent her jeg. HE HE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...