Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 uten å si fra hvor han går, hvor lenge han blir borte osv. I dag sto han opp først med datteren vår, så jeg fikk sove lenger. Klokka 10 kom han inn med henne til meg. Jeg lekte litt i senga med henne, så kom vi ut i stua, da var han borte... Mobilen ligger igjen her, så jeg får ikke tak i han. Er så sint at jeg freser... Vi er ikke tenåringer heller, i slutten av 30-åra. Dette skjer ikke ofte, men er så uforståelig. Tro ikke han er utro. Hva driver han med? Forb...idiot. Uansvarlig.
Blomman Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 menn bare er sånn tror jg..... bare noe med rasen.. ikke alle selvsagt, men en god del.... Har ofte lurt på om ikke jg skulle snike meg ut på samme måte av og til, f eks ved leggetid på ungene.., men vet vel egentlig at det barer medfører at ungene er oppe for lenge... Nei vi får vel bare være der og vise ansvar vi da ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Hmmm......høres merkelig ut å bare gå uten å gi beskjed. Spør ham når han dukker opp igjen, og forlang å få vite hvorfor han gjør det.
Maud Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg ville overhodet ikke synes det var greit. Det å ha barn og hjem sammen er jo å ha ansvar sammen. Regner med at han ikke uteblir fra jobben sånn helt uten videre når det er noe han burde bidratt med der. Si til ham at han selvfølgelig ikke er stengt inne og bare får gå nok du sier OK, men at du vil vite hvor han drar og når han har tenkt seg tilbake. Da slipper du å bekymre deg og slipper å vente på at han skal komme hjem.
Reveenka Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Syns dette høres utrolig merkelig ut, og ville ha reagert veldig dersom det hadde skjedd her hjemme.... Hva sier han til sitt forsvar - jeg regner med at du ber om en forklaring? Er han lenge borte når han forsvinner sånn?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Han kom tilbake kl. 19, blid og fornøyd som om ingenting hadde skjedd. Har tilbrakt dagen med kortspill og sier han oppdaget at han hadde glemt mobilen da han var kommet til byen... Han påsto han hadde nevnt spill-dag i dag for noen dager siden, men dette stemmer rett og slett ikke. Slik jeg kjenner han, var han nok redd for at jeg skulle stoppe hans planer på noen måte (vi har mye husarbeid og oppussing som venter, bl.a). Jeg ville ikke (og pleier ikke) å stoppe han for å kose seg i helgene med hobbyer, derfor var det så forbanna idiotisk å behandle meg slik...snike seg ut og 'glemme' mobilen...han sa unnskyld, da. Avogtil er det vanskelig å forholde seg til han, ja....og til dette forholdet. Han er sp snill og grei, men gjør sære ting som er vanskelige å forstå seg på noen ganger.
dritgreipappa Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 rart det der.... er litt det samme med dritgrei... hu har av og til foreksempel kjøpt seg nye sko til ein halv milliard og så seier hu etterpå at hu har jo sagt at hu egentleg kun har gamle skor.... men men, lyter må man også elske! og kort og spell er moro! brumm brumm, hilsen:
dritgreipappa Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 litt tull frå meg midt på natta... poenget er vel at er man familie skal man sei frå kor ein går... og vel forøvrig benytte seg av dei fleste fjellvettreglar!
Velve Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Det er da helt klart at man skal si ifra hvor man går og når man kommer hjem! Fyttikatta....
Reveenka Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Uansett sier man vel morna i det man går vel? Høres litt umoden ut, kanskje...
ettbarnsmammaen Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Dette høres veldig merkelig ut. Det går vel ikke an å bare forsvinne uten å si "ha det",hvor man skal og hvor lenge man blir borte? Har dere bodd sammen lenge? Spille kort??? hmmm..... Er det penger med i spillet også, da kanskje......? Beleilig å "glemme" mobilen. Lettere det enn å forklare hvorfor den var avslått eller hvorfor han ikke tok den..... Nei, huff, dette var mange "negative" tanker. Men det er nok på tide at du tar en skikkelig alvorsprat men ham! Du har da krav på å bli behandlet med respekt!
Superlis Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Har en mann som også kan forsvinne av og til,men da gjerne en time ned til båten,synes det av og til kan være irriterende!!!! Hadde han gjort som din så hadde jeg ikke vært særlig blid.Hadde han ellers vært en oppegående og flink pappa som en kunne stole på i forhold til ungene(hønemor taler) så hadde jeg nok gjort det samme noen ganger bare for at han forhåpentligvis skulle se hvor helt på trynet dette er!!!! Nei dette bør en ikke finne seg i,det forplikter og ha familie,ting kan skje!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå