Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 uten å si fra hvor han går, hvor lenge han blir borte osv. I dag sto han opp først med datteren vår, så jeg fikk sove lenger. Klokka 10 kom han inn med henne til meg. Jeg lekte litt i senga med henne, så kom vi ut i stua, da var han borte... Mobilen ligger igjen her, så jeg får ikke tak i han. Er så sint at jeg freser... Vi er ikke tenåringer heller, i slutten av 30-åra. Dette skjer ikke ofte, men er så uforståelig. Tro ikke han er utro. Hva driver han med? Forb...idiot. Uansvarlig.
Love my kidz Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Dere er et par, forlang forklaring!! Greit nok at man skal ha en viss frihet, men ikke på denne måten...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Slapp av hormonelle kvinnemenneske. Menn trenger også litt tid til å slappe av. Vedder på at du av og til er trøtt og sliten og forventer at han hjelper til. Hva skal han si og gjøre når han er trøtt og sliten? Sier han at han er trøtt og sliten kjefter du han jo huden full og sier at du har det mye værre enn han og at han bare skal holde opp med å sutre. Det lureste er å legge igjen telefonen ellers blir det ihvertfall ikke fred å få. Har på feelingen at de fleste menn mistrives med sin gravide halvpart/motpart og av og til trenger en å trekke litt frisk luft.
Ditzy Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Greit nok at alle kan trenge frisk luft innimellom, men det er lov å respektere sin partner såpass at man sier "Jeg trenger å være alene litt, så jeg tar meg en tur". Koster det så mye da? Du høres ut som en svært bitter mann, jeg foreslår at du jobber litt med deg selv og ditt forhold slik at du ikke endre opp som en kvinnehater.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 HI her... Denne mannen min får så mye frihet i forholdet at man nesten ikke skulle tro han hadde samboer....Vi er begge selvstendige vesener med stort behov for frihet og å være litt for oss selv i perioder. Det som er problemet er når man bor sammen og har barn, kan man ikke bare stikke ut en tur på ubestemt tid uten å si fra/være utilgjengelig på mobil. Enkelt og greit. Han kom tilbake 19 samme dag, blid og fornøyd, hadde spilt kort (fantasy) hele dagen. Påsto han hadde nevnt at han skulle dette noen dager før, men det hadde han ikke. Derfor blir man sittende som et spørsmålstegn...og blir forbanna og frustrert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå