Blomman Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 tror vi har "glemt" det en stund..... huff ¤rødme¤...... gubben tok med seg 7-8 svarte søplesekker med tomme flasker og dro på butikken for å pante i dag hehe - sååå glad jg ikke skulle være med - pinlig. Vi har i alt for lang tid bare kasta flasker ned kjellertrappa og putta dem i svarte søplesekker etterhvert.....
Blomman Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2007 full skjerpings nå altså! hehehe ¤rødmer¤ igjen.....
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 derfor sender jeg gubben jeg også,hehe...=) hadde en sending som ikke ligna grisen etter jul her.hele bilen var full. skjønner ikke hvor alle flaskene kom fra.mulig di yngler?? =0)
Blomman Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2007 -og nå kom han hjem med ny flatskjerm tv! -hehe ble vel ikke så mange flasker men....
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 å nå ble jeg misunnelig.......=) mange flasker små....ble en stor tv nå =0) hahahaha...=)))
Maud Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Her jeg bor slipper vi å hamstre store mengder fordi vi "glemmer" å pante. Nokså ofte kommer det noen ungdomsskoleelever innom som samler tomflasker. Pengene skal de bruke på å komme seg til Polen på klassetur. Fin måte å få ryddet på og bra at de gjør noe mer enn å få pengene hjemme.
ettbarnsmammaen Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Men det var nok ingen flasker å være flau over, kjenner jeg dere rett! Hvor får en, forresten, så mye pant for flaskene at en får råd til flatskjerm? (Hihihi.....)
Dailis Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 oioioi. Det var verre enn oss, hihi. Men jeg pantar aldri flasker.... Har hatt to handlekurver med flasker en gang....min mann dro på to forskjellige butikker, turte ikke annet gitt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Ja, hva er det med alle disse tomflaskene? Her også har de en tendens med å fylle seg opp i kjelleren..........helt til det blir så mange at vi har plassmangel og må ta en tur og pante...........kjedelig er det;-)
Blomman Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2007 neida , ingen flasker å være flaue over....mest pepsi max hihi...... du vet på lillehammer er det så fint at de gir mangedoblet pant her vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå