Naima og lille spiren Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg lurer fordi jeg har så lyst til å vite om det er noe inni meg, få det bekreftet på en annen måte enn 2 blå streker. Har hatt noe spontanaborter før så det er vel dette jeg bekymrer meg for.
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg var på innvendig ul på torsdag, da var jeg 6+5 og så en liten klump og hjertet som slo. Va helt utrolig å se!! Tror det er rundt uke 6 el 7 man kan ha mulighet for å se hjertet slå! I og med at du har hatt spontanaborter ville jeg hørt med legen om det var mulighet for å gått til en spesialist eller gynekolog for å se, fordi du er beskymret. Lykke til:)
Naima og lille spiren Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Tusen takk for svaret Jeg må vente en uke til jeg da, for jeg er bare 5+6. Ringer legen min på mandag! ASAP!!!
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Ja, gjør det! Bedre å få det bekreftet enn å gå å bekymre seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå