hund&barn@fullrulle Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei. Det hadde vært kjempe gøy om noen kunne lage en egen hjemmeside til oss. Litt inspirert fra slankesiden jeg er med på, men kan ingenting om slikt. En side til å snakke sammen, følge hverandre, få råd osv.... Noen interesserte, og noen som vil og kan lage en slik side???
78Pus Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 jeg har en egen side til mitt bryllup...;0) Jeg kan godt lage en egen chatboard på den siden, som vi kan dele råd og tips og følge opp hverandre litt. www.mittbryllup.piczo.com Gifter meg den 7.7.07
hund&barn@fullrulle Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Det hadde jo vært artig. Er vel kanskje masse arbeid å lage en egen side?? Sånn at vi kunne hatt bilder også, men responsen for tanken er jo ikke så stor heller. He he. Skal kikke på siden din
hund&barn@fullrulle Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Fikk ikke skrevet for måtte ha passord Hvis du har laget det, så send det i postkassen min..
map79 Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Våger meg på å legge ut min side. Lenge siden jeg har gjort noe med den, burde nok oppdatert litt.. www.piczo.com/07-07-07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå