Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har i det siste året vært plaget av kløe på leggen, men dette ser ut til å ha blitt enda verre etter at jeg ble gravid. Det kommer ofte en stund etter at jeg har spist godteri eller kaker (mye sukker). Noen som også har dette problemet, eller som vet hva som kan hjelpe? Kan det være candida?
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Prøv Hemp body butter fra Body Shop. Begynte å bruke den da jeg klødde som en gærning på beina da jeg var gravid, hadde kremen i kjøleskapet så den var deilig, svalende å smøre på. Veldig deilig og huden ble veldig bløt. Den lukter ikke fantastisk godt, men den hjalp VELDIG på kløen :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Spis mat som har alkalisk virkning i kroppen. Alle grønnsaker og de fleste frukter er alkaliske. Noe av det beste en kan spise er druer, sitron og hvitløk (selv om sitron er syrlig er effekten i kroppen - pga mineralinnholdet - alkalisk). Kjøtt, kylling og fisk skaper mye syrer, melkeprodukt og egg er sånn passe (litt på den syrlige siden), nøtter, kornprodukt er på den syrlige siden også. Godteri og sukker skaper veldig mye syrer i kroppen. Målet er å skape en ph balanse på rundt 7. Dette vil gjøre kroppen mindre utsatt for infeksjoner og candida. Om du googler alkalize vil du få opp mange artikler som kan forklare dette mere inngående. Vet iallefall fra egen erfaring at dette hjelper. Kremer er bare overflatiske hjelpemidler på symptomene. For å bli kvitt problemet må en gå inn i "matkjemien" Drikk vann (har ph på 7) (kutt ut brus og kaffe som er syrer) Dette vil forandre livet ditt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå