Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hva er deres synspunkter vedr. analsex?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Ikke noe for meg.....har prøvd, men syntes ikke det er godt i det hele tatt. Jobber på sykehus, og har sett hva analsex kan gjøre, har du hørt om analprolaps? Ikke moro å komme inn med skal jeg love deg;)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Jeg liker det ikke i det hele tatt. Finner ikke noe godt ved det og syns rett og slett det er ekkelt. Føler at jeg skal bæsje hele tiden. Men gubben er hekta, så jeg må liksom en sjelden gang. En finger kan være godt, men ikke mer enn det. Men hver sin smak :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Liker det- gjør det! Gubben liker det skikkelig han og. Men det blir ikke så ofte, må liksom være ekstra tent. Helst litt full! Det siste er nå at gubben vil ha dildo... i seg selv mens jeg suger han! Har ikke prøvd det ennå, noen som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 hadde gubben min ønsket en dildo i ræva hadde jeg vel begynt å lurt litt...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 sikkert ikke værre for han enn for meg
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 hva er Analprolaps? Jeg må jo bare spørre. Så kan jeg slå i bordet med litt kunnskap som argument for hvorfor jeg ikke vil tortureres med slikt tull. Skjønner ikke gubben jeg altså, han maser og maser om dette. Har beskylt han for å være homofil og alt jeg. Noe må det da være hvis ikke hølet mitt et bra nok. Jeg sier at han kan få kjørt noe digert oppi, så skal han få se hvor "godt" det er. AU! jeg blir skikkelig irritert kjenner jeg. Hater virkelig dette temaet.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Jepp, det har vi prøvd, men godt resultat her i huset. Ikke noen STOR vibrator, men et liten finger vibrator. Og så brukte vi masse gilde krem. På pungen og bak mot anus. Han kom som et skudd mye raskere enn til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Du kan søke google og analprolaps, så får du svaret der....da har du noe å slå i bordet med:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Analsex er kjempedeilig. Synes ikke det før, men det var før jeg gjorde det riktig, og før jeg gjorde det med en som kunne sakene sine.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 unnskyld spm her, men hvordan kan man gjøre det feil???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå