Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Bekkenet har vært grei mot meg i kveld, eneste jeg kjente var at etter mange timer på rumpa, så føltes det som om den lå igjen på stolen når jeg reiste meg;-) Hatt en superkoselig middag med de nye naboene, spist deilig mat og ledd oss nesten skakke;-)) Dette blir et godt naboskap;-)) Og så uendelig godt det var å bare kose seg for en gangs skyld. Ikke tenke på sykdom og triste ting - dette var ren energi rett i kroppen;-)) Sambo og nabomannen ble igjen, mens den gravide og den halte kjørte hjem igjen, nå skulle de ta seg en barrunde, og det er dem vel forunt;-)) Største barnet har passet minste barnet, og det har ikke vært et kny fra den kanten, og når jeg kom hjem nå så lå alle 3 prinsessene og sov sin søteste søvn............og her sitter jeg med et smil om munn;-)) Sov godt!!
Dailis Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Så deilig! Koselig å høre.Slikt fortjener du=D Sove godt!
♥Snulder Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Så koselig Attpåklatten:) Deilig med en "tankefri" aften!!!!!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 så godt at du kosa deg =) det tenker jeg var godt. håper rompa er kommet hjem også,hehe.eller sitter den igjen på stolen å venter?? =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå