Gå til innhold

snufs.....-the great pretender.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrulig mange flotte sangar han hadde , Freddie Mercury, blir huska lenge han , av oss som hadde vår `glanstid` på 80-talet...........

Tek forøvrig inn den tida av og til enda eg, då! Godt at vi ikkje e eldre enn vi føler oss......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, 80-tallet var noe helt spesielt det;-) Det prøver jeg stadig å fortelle mine største barn, de bare ser på meg og ler da;-) Men det morsomme er jo at de nå hører på samme musikken, bare i en litt annen versjon, og da mye dårligere versjoner selvsagt, for ingenting slår det ekte 80-tallet!

Skrevet

-blir stadig imponert av min 13-åring, som kan mange av mine favoritter fra den tida- men så er dei vel evig populære også,då! Som mamms 60-talls musikk!

Skrevet

80-tallet ruuuuuuuuler!

Kan sitte ved radioen og være i en helt annen verden når de spiller 80-tallsmusikk.... Da er jeg ung, bekymringsløs, en skrue løs, glad, forelsket, sprek, dansende, forelsket, forelsket, forelsket.......

:-))))))

Kommer tilbake til riktig verden så fort musikken er ferdig da! Og den er litt annerledes, kan man si..... Og HELDIGVIS for det!!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...