aanonym Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Noen som har handlet brudekjole på ebay? Har veldig lyst på denne: http://cgi.ebay.com/sexy-maternity-wedding-gown-dress-formal-dress-yhs0095_W0QQitemZ230077864000QQihZ013QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem?hash=item230077864000#ebayphotohosting Noen med erfaringer de vil dele? Informasjon om avgifter, toll etc mottas også med stor takk.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 fant den heller ikke
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Er bare å fjerne de to mellomrommene i linken etter den er limt inn. Har handlet andre ting på ebay. Du må nok betale toll og moms. Er ikke sikker på hvor mye det blir. Men tror nok at kjolen+frakt+moms+toll blir under 1000,- Momsen er 25% av varens kjøpesum+frakt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Du kan spørre selgeren om de kan sette verdien på toll-deklarasjonen til $25. Det gjør de nok, de er vant med å unngå fortolling/gebyrer. Det er derfor disse selgerne fra kina ofte tar mer i porto enn hva de tar for kjolen. Så da kommer denne på ca $100, som er ca. 650 kr. Hvis du ikke vil "jukse" så blir det 25% av totalsummen ekstra + fortollingsgebyr på mellom 70 - 200 kr. Billig kjole uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå