Gå til innhold

Fikse frisyre på hønemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært glattbarbert i 8 år nå der nede på høna, og vurderte nå å fikse en liten snasen "voksen" frisyre der..

Føler meg så uvel med hår, så jeg tenkte kanskje bare en liten trekant, eller en liten rånestripe..??

Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm jeg har en "rånestripe" så du så fint kalte den =)

Skrevet

Jeg bruker bare brasilliansk voks, og det er absolutt å anbefalle!

Første gangen er det kanskje litt vondt og ubehagelig, men det er ubetydelig i forhold til hvor deilig det er å slippe høvel og røde nupper i nesten 2 mnd av gangen...

Det er min mening hvertfall!

Barsilliansk er jo alt håret på høna og i rumpa, men du må ikke fjerne alt hvis ikke du vil. Noen steder kan de lage et fint hjerte eller noe annet du måtte ønske dersom du vil "pynte" deg.. Hehe

Skrevet

Jeg takler ikke voksing..synes det gjør så vondt!! Jeg har heldigvis ingen plager med barbering som sår, nupper og kløe.. Overhodet ingenting:)

Får fikse et hjerte etter fødselen når man klarer å se hva man egentlig styrer med der nede!! Hehehe!!:)

Skrevet

..men hvordan planlegger dere behåringen

nedentil i forbindelse med fødselen, da?

Planlegger folk å være glatte da -eller er det full bush som gjelder..?

..er fremdeles flerfoldige mnd til jeg skal føde,

men har lurt litt på akkurat dette!

Har et familiemedlem som jobber på føden og

hun uttalte en gang at tidligere var det 'snålt' da det

dukket opp fødende damer med glattbarberte kjønn,

men i dag synes man det er helt ok fordi det forenkler evt sying!

Hva tenker folk om dette? :)

Skrevet

hm... artig tema!!! når dere nevner det så er det overhode ikke lett å stelle seg der nede om dagen.... ser ingenting, begynner å bli litt stor/klumpete, (i kroppen altså..) så det er ikke lett å komme til.

Så jeg sier bare en ting.... skjærer jeg meg en gang til nå, så får gubben ordne det... med litt humor så går det sikkert bra :) hehehe.

litt får han også ofre etter å ha stelt i stand....:)))))

Orker altså ikke å sitte med musa i fatle mer etter "frisering" om jeg kan kalle det det... blør rett heftig der nede nå når det skjer for å si det sånn.... har vært litt nysgjerrig på brasiliansk, men synes det ville vært litt ubehagelig å ha noen andre enn gubbe nedi der... vemmelig nok med lege......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...