Natteravnen* Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Alle mine favoritter er for tida inne igjen fredagane. Beat for beat, Stingers og Seks fort under! Og når NRK i tilleg avsluttar med Freddie Mercury, ja då kan eg ikkje gjere anna enn å takke og bukke...............!!!!!!!!!!!!!!!!!! c",) (-men har vel sjølv betalt for det,då...................) litt drøy den lisensen for tida! :-(
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Helt enig!! Selv om jeg har "måttet" slutte å se på Stinger fordi herren i huset digger Thomas og Harald. Og nå har jeg kommet helt utav det, så her er det Mord og Mysterier akkurat nå. Det er stille i heimen, bare PCen og jeg. Min kjære har lagt seg for han er ikke helt i form stakkars.Og vi vet vel alle hvor synd det er på en av gutta våre da
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Helt enig, gullrekka er dyr. Men NRK er fremdeles god på underholdning. Og så lenge senkveld ikke har begynt på tv2 ennå, så er det NRK som gjelder.
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 PS: Vi betaler ikke lisens, har såkalt "frikort". He he he...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Og frikort får man....???? Som de svenske politikerene eller har du en bedre unnskyldning??
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Mann som jobber i kringkastingen He he, husker en episode like før vi flyttet sammen. Jeg fikk lisenskontrollen på døra og ble skikkelig tatt på senga. Jeg hadde (dessverre) ikke betalt lisensen.... Tilfeldigvis hadde min kjære vært innom etter jobb, så ID-kortet hans hang i gangen. Viste det til kontrolløren og vips, inget gebyr!! Lønner seg av og til å være snartenkt
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Det var snartenkt. Jeg hadde ikke vært så kjapp tror jeg. Men det er kanskje en av de få frynsegodene de har eller???
Natteravnen* Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2007 He-he, jau det veit vi nok alle.;-) Må sjå Thomas og Harald i reprise, eg, for stingers kjem nok i fyste rekke...........Med Pete på topp..............-måtte berre nevne det, slik at ingen her tek han....!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 så er det ikke bare meg som nistirrer på nrk på fredager da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå