fru <3 Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Skal ut å trille tur med <3 mannen min og lillebror jeg nå, sukk måneskinnstur i vinterland med to av godguttene mine, sukk...heldig jeg! =0) Nå kom <3 mannen akkurat og leste det jeg hadde skrevet, kommentar: "er du så romantisk du da...?" og minte meg på at vi skulle se film på senga i kveld (natt..?) Fikk "Forrest Gump" til jul av min svigerinne og har ikke rukket å sett den enda. Lenge leve romantikken!! Og goood helg til alle flotte jenter her inne!!
Karomamma Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 For en herlig stund!! Riktig god helg til hele <3-familien
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Så romantisk da! Tror jammen jeg skal invitere med Klattispappan på en liten promenad ikveld, når alle de "små" er i seng;-)) Dvs de store for Hannah har allerede tatt kvelden, stuptrøtt når kl var halvfem........klarte å drøye til halvseks, men da gikk det bare ikke lenger! Det er jo så herlig å kunne ta disse små med i vognen og trille en tur, eller dra på besøk til gode venner, de sover jo alikevel:-)) Men vi har fått mange skjeve blikk vi, når vi har trillet hjemover i 12-1 tiden på natta, akkurat som om det blir tatt som en selvfølge at man samtidig har promille virker det som.............men sånn er det vel med oss nordmenn.... Det er derfor jeg elsker Hellas, der er det en helt annen atmosfære og det er helt naturlig å ta med barna sine ut om kvelden. De sovner jo i vognen når de er trøtte, i trygge omgivelser med mamma og pappa;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå