små Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Var ikek i form jeg.. ville jo være med.. *snufse*
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Skulle spørre det sammen siden jeg heller ikke kunne komme...hadde jo gleda meg hele uka, men måtte selvsagt ha ei kjip natt til fredag, og snulla har hatt vondt i magen i hele dag! Men da er det vel bare å arrangere et nytt treff snart!:-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Det var et kjempekoselig treff! Og vi er gjerne med igjen snart vi! Synd dere ikke kunne komme da jenter, håper vi sees neste gang!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 åååå det var kjempe koselig :) skulle vært der du også da, du var savnet hehe.. Var bare masse hyggelige jenter der, fikk desverre ikke snakket ordentlig med alle siden vi var så mange, men at jentene var søte og hyggelige det fikk jeg da hvertfall med meg.. Snuppa mi drev å skremte disse stakkars små litt da, siden hun skulle nusse og kose så fælt hehe Gleder oss masse til neste treff vi to hvertfall. Får håpe du kan være med da..!
små Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 Neste gang, da SKAL jeg! Uansett! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå