Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 ..jeg er i 29 uke og var bekymret her tidligere iuken..usikker på om jeg bare hadde fått litt mer vannlig utflod enn vanlig el det evt kunne være en fostervanns lekkasje.gikk til legen på mandag, og han sa at neeeeida- veldig liten sannsynlighet for at det var fostervannslekkasje, men jeg kunne få en hendvisning til GU uken etter..(han udersøkte meg ikke!)det var liksom ikke helt betryggende, og jeg ringte likegodt til føden på onsdag- de var veldig hyggelige og tok meg inn på sjekk og JODA! her var det forstervannslekkasje ja!! hjeeeelp!ble lagt inn på obs post, har fått lungemodnings sprøyte for å hjelpe den lille, pluss masse tester og oppfølging. Har fått beskjed om at hvis den lille ikke kommer spontant, vil jeg bli satt til modning i uke 34 (de vil ikke holde de små lenger inne pga infeksjonsfare)...Så nå må jeg jammen omstille meg her!!!!!!!!!!håper at jeg klarer å 'knipe' igjen til 34 uke, alt bra med meg og babyen nå, men vi får se hva som skjer!!! bare til alle som bekymnrer seg- JAMMEN VERDT Å RINGE EN GANG FOR MYE ENN EN FOR LITE! tør ikke tenke på hvis jeg hadde fulgt fastlegens ordre om GU neste uke- kunne blitt en kjempe infeksjon++++ ..pass på dere selv jenter! lykke til!
MrsMoo Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Hvordan merker man dette? Kun mer utflod eller blir det "vått"?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 ..er det ikke sånn at fostervann har en lukt som minner om sæd? Vil i så tilfelle være lett å skille fra sine egne lukter! Takk for godt innlegg!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 dette har også vært i tankene mine noen ganger.... Hver gang jeg bøyer meg er det akkurat som om det renner.... jeg må si det er nesten som om jeg lekker litt urin, men det er det ikke. har egentlig alltid tenkt : Den J**** utfloden...! men det har liksom vært så mye i det siste, går konstant våt jo..... 4-5 ganger mer enn vanlig/rikelig utflod. litt slitsomt igrunn.... skal på ul på tirsdag, får spørre da.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Å h*******! Ble dritbekymra jeg nå! Har også hatt noe jeg har trodd er ekstra flytende utflod, hver gang jeg går på do er trusa våt helt fremme viss dere forstår, og kan kjenne at det renner litt av og til feks når jeg ligger i senga uten undertøy.. Kan dette også være forstervann? Har i såfall gått i 1-2 uker med lekasje.. :-S
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 jeg for min gel må nok bare bite i det sure eplet, og innse at jeg har ei udregelig snørrete mus om dagen...(må se litt mumoristisk på det så unnskyld uttrykket) har kanskje litt lett for å bli litt "hysterisk.."
Heidi med to gutter + spire Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 jeg ringte føden for snart fire uker siden pga samme problem! Var VÅTT i senga og trusa ofte! Var mye mere en utflod, nesten som vann, og luktet ikke noe spesielt! Kom inn på føden til GU og ultralyd! Var heldigvis ikke fostervannet som lakk! kjempe glad for at jeg fikk sjekket det, og anbefaler alle andre og gjøre det, men er ikke alltid at det er noe farlig! (tenkte jeg skulle fortelle en posetiv historie om dette også) Men bedre å ta en tur for mye en for lite!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 jeg sier det bare igjen- sjekk dere jenter hvis dere er bekymret, får veldig god oppfølging nå så det føles trygt......
Dinasmor Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Jeg var i tvil etter en ukes tid med unormale "våte truser" og ringte føden etter å ha lest innlegget ditt. Jeg fikk beskjed om å komme til sjekk og dro i vei! Nå 3 timer senere sitter jeg her 100 ganger mer beroliget og lykkelig enn jeg noen gang har vært. Alt stod bra til. De målte PH'n i vesken fra underlivet og den viste 4 ble jeg fortalt (fostervann = rundt 7). Lykke til til deg og takk for bra innlegg Klem DM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå