Gå til innhold

Amigos i Kristiansand


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Dette er en plass hvor det egentlig ikke er ideelt å komme med barnevogn men likevel fikk jeg følelsen av at vi var utrolig velkommen med vogna. Personalet fant en god plass til oss, forsikret oss om at vi ikke var i veien på noe som helst måte og kom med godord om den søte babyen selv om han gråt av fulle lunger! Prøvde ikke på bleieskift men må bare berømme personalet for god behandlig. Dette viser en holdning jeg gjerne skulle sett mer av på andre spisesteder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...