Septembre80 Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Dette er en plass hvor det egentlig ikke er ideelt å komme med barnevogn men likevel fikk jeg følelsen av at vi var utrolig velkommen med vogna. Personalet fant en god plass til oss, forsikret oss om at vi ikke var i veien på noe som helst måte og kom med godord om den søte babyen selv om han gråt av fulle lunger! Prøvde ikke på bleieskift men må bare berømme personalet for god behandlig. Dette viser en holdning jeg gjerne skulle sett mer av på andre spisesteder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå