*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg drømmer så sinnsykt mye nå, og det er helt teite drømmer *Jeg drømmer at jeg er topp scorer på et fotballag( er ikke innteresert i fotball) * At jeg var på fest med Crocadile DunDee ( herregud har jo ikke sett en film med han i på maaange år) * OG at babyen min var den syvende far i huset, hvis dere skjønner... he he he, herregud jeg skjønner ikke hvor jeg får det fra, helt sprøtt!!!! Noen andre som drømmer mye nå under graviditeten eller?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hehe... For noen festlige drømmer! Jeg drømmer også mye rart, men den siste uka har det heldigvis roet seg litt og da sover jeg litt bedre også Jeg hadde nesten bare marerittlignende drømmer, så det var jo ikke så hyggelig... Ikke noe jeg pleier å ha til vanlig... Rart det at man drømmer så mye når man er gravid??
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 ja, jeg har masse mareritt om dagen.. nesten hver natt.. jeg drømte at lillegutt i magen ble født med to fullt utvikla kjønn.. og at legene ville vi skulle velge kjønn for han (ul sier gutt) med en gang etter fødselen, for de vil opperere.. vi vil vente til h*n er stor nok så d vises hvilket kjønn som er dominerende.. og vente til h*n kan velge selv,.. men nei, opereres skal ungen, og de kaller inn barneværnet og tvangsoppererer barnet vårt til et kjønn de bare har valgt liksom.. off,.. ille drøm.. håper vi slipper å oppleve noe sånt.:/
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Ja jeg har hatt de teiteste drømmene. Drømmer om at jeg treffer andre mannfolk som jeg liker og også om fotball, som jeg ikke kan fordra. Jeg sover urolig og når jeg våkner syns jeg ofte det har bråkt i drømmen og er rett og slett litt sliten av lydnivået =) Drømte masse rart når jeg gikk gravid sist også, men det var mer om bebisser og slikt. Nå går det som sagt bare utover sambo.
Etaner Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Jeg drømmer vanligvis mye rart, men nå i det siste har jeg hatt mye mareritt. Drømte her om dagen at jeg fant ei dame som hadde hengt seg. Hun hang i skogen ved mamma. Der var utrolig virkelig og lenge etterpå gikk jeg og tenkte på at jeg ikke så hvem det var.. ekkel drøm... I natt drømte jeg at jeg fant samboeren til mamma dø.. Jeg vet ikke hvorfor jeg drømmer disse ekle drømmene, men håper ikke det er noe i dem.. Ellers har jeg drømt at jeg fikk tvillinger, men kunne bare føde den ene, den andre måtte vente litt inni magen.. Ja mye rart..
Lycheli Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Hei Etaner Ifølge drømmetydningteorier er døden et symbol på noe som avsluttes. Kanskje har du disse drømmene nettopp fordi du er gravid og merker at ting endrer seg og at det er en måte å bearbeide det faktum at hverdagen snart blir annerledes? De sier også at døden kan symboliserer en ny start, så det har ikke nødvendigvis negativ betydning:) Selv drømmer jeg også mye rart som jeg enda ikke har klart å tyde. Vi har vel mange tanker og følelser om dageb som bearbeides når vi sover og de kommer sikkert til uttrykk på forvirrende måter for de fleste av oss.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 drømmer utrolig mye rart her også.At jeg hadde sex med to brødre,at jeg blir jaget av en stamme i afrika inne på et sykehusflyplass,drømmer om alt mulig.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Hei, jeg også har hatt de rareste drømmene...den ene gangen drømte jeg at jeg fikk en gutte baby, og den ligna ikke på oss i det hele tatt....fikk ikke noe morsfølelse til barnet og la babyen i en papp eske å et laken over den...Hadde jo aldri gjordt noe slikt!! Den andre gangen og, da fikk jeg babyen ut, og de var ikke sikker på hva kjønnet var, først trodde de det var ei jente, men så kikket de enda nærmere og så den hadde en pitte liten fant...så da ble det vist en gutt... Skal på UL neste uke, så det skal bli rart hvis det blir en gutt oxo Rare drømmer sier jeg, men slikt var det i mitt 1 svangerskap oxo...ang.drømmene, mange mareritt!!
♥Spirevipp♥ Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Ja jeg også drømmer fælt for tiden. De siste dagene drømt at jeg får ei jente, og ifølge ultralyd er det en gutt! Det er godt vi skal på 3D snart, så får vi dobbeltsjekke. Jeg har også en tendens til å våkne av at jeg får orgasme...syke greier!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har også masse syke drømmer.En natt drømte jeg at babyn var ond og i natt drømte jeg at jeg var med i krigen i Irak....
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2007 He he he skjønner at det ikke bare er jeg som har sånne rare drømmer
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #12 Skrevet 20. januar 2007 hehe drømte at Sovjetunionen hadde gjenoppstått i natt og vi var innblandet i det hele.. under en rettssak så vart det skytedrama og vi måtte rømme.. ganske dramatisk.. Så drømte jeg om en trollmann med en forhekselse så vi måtte bryte.. MANGE syke drømmer for tiden hvertfall... tenk å kunne tatt alt opp på film..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #13 Skrevet 20. januar 2007 jeg drømte at kjæresten min var blitt gravid..! og jeg var så glad, men mest fordi da kunne han jo forstå hvor fælt jeg synes jeg har det innemellom..! han spydde, sov dårlig, hadde konstante mensmurringer og var sliten og deppa.. men jeg bare fryda meg!! onde meg!! (heldigvis bare i søvne)
VinterSol+2 Skrevet 20. januar 2007 #14 Skrevet 20. januar 2007 jeg har bestandig drømt veldig mye rart jeg.. men i natt så drømte jeg at jeg var på føden. Var egentlig en veldig fin opplevelse, og jeg følte at kroppen min og jeg håndterte det hele meget fint... -helt til det kom ei kjerring og tok senga mi!! Hun bare la seg ned og "huff, jeg har litt hodepine" og der skulle jo jeg ligge å føde! Så da tok jeg meg middagspause med noen av søsknene mine og mamma. "best å få i seg litt før neste rie kommer" lissom.. haha Her har vi forhåpninger til en lett og smertefri fødsel, lissom! Men etter det utviklet drømmen seg til bare rør,, plutselig var jeg sammen med ei funksjonshemmet jente jeg har jobbet med i mange år, og hun og jeg skulle dele rom og greier på dette sykehuset.. (egentlig ikke så rart, ettersom mitt eneste sykehusopphold, og når jeg har bodd på institusjon har det vært for å assistere og tolke for henne..) og det var i det hele tatt litt slitsomt og litt mye å forholde meg til.. men guri for ei dame som tok senga mi, altså... og alle fødestuene var små "glassbur" på rekke og rad bortover en lang korridor, der vi fødte som perler på en snor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå