Gå til innhold

Ja, da satt jeg her da

Anbefalte innlegg

Skrevet

nydusjet og sminket.......med kort skjørt og tøffe støvler............(tror nesten sambo fikk sjokk når han så meg....fniiiis;-)......ikke helt det samme som nedgulpede topper, utvaska bh`er osv.......som det ofte blir når man er småbarnsmamma;-)... klar for middag på by`n med de nye naboene våre - kjempekoselig par med ei tulle på samme alder som prinsessen, og to til på gang;-) Regner med at hun og jeg er ca like trøtte.........hehehehe...........sånn er det nå engang å være småbarnsmamma, kan jo ikke holde ut hele døgnet heller;-)) Men så lenge jeg er heltinnen til prinsessen min og sambo så holder det for meg - i massevis;-)

Ha en koselig kveld da damer;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en kjempe fin kveld,prinsesse klatten!! Det er godt og pynte seg litt og ikke "bare"være mamma! Lykke til:))

Skrevet

håper dere får en hyggelig kveld ute, til et visst punkt klarer jeg og overse trettheta hvis jeg er i hyggelig lag. en egenskap som har kommet med årene. Det nytter liksom ikke å utsette alle sosiale gleder på kvledstid til man får nattero, da kan man bli isolert i mange år.... Dessuten er det jo så koselig å pynte seg litt innimellom:)

Skrevet

håper du koser deg klatten =) å at bekkenet oppfører seg pent i kveld.

Skrevet

Åååååå, akkurat nå har dere det sikkert helt topp, tenker jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...