Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 er det vanlig å ha et møte med alle som er invitert i utdrikkningslaget for planlegging, eller skal jeg finne ut alt på egenhånd? Hva er vanlig??
meieriet Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hei. Få tak i alle mailadressene og be om gode innspill og hør om noen evt kan tenke seg å hjelpe deg med det praktiske. Kanskje greit å ha noen ideer for å gi de andre noe å spille på. De fleste syns jo det er hyggelig å hjelpe til, men det er alltid noen som syns det er greit at andre tar seg av alt.
PintSizedDictator Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Det vanligste e å samle alle som skal være med til et møte. Slik kan dere bli enige om hva som skal gjøres og pris etc. Tror min Forlover gjorde dårlig arbeid ang mitt utdrikningslag...Hun hadde nok lagt prisen litt for høyt (eller eg har dårlige venner), for av 25 stk så var det bare 2 som kom...gjett hvem...jo de to som hadde planlagt hele greien. Forloveren og den ene brudepiken:\ Men vi hadde det fint vi 3 for all del:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Planlegg via mail, eller pr. telefon. Eller du kan samle en knippe av hennes nærmeste og planlegge litt. Litt kjekt at flere er med på planleggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå