Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Kjæresten min vil så gjerne ha analsex. jeg er ganske usikker, har liksom alltid tenkt at det er enveiskjøring der bak. det som hindrer meg mest er at tenk om det kommer noe avføring på hans utstyr.. noen som har noe erfaring?! går det an å ta klyster? og hvordan gjøres det? vet at han har såå lyst men akkuart det med avføring stopper meg.. setter stor pris på svar.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 hei, var akkurat det som skremte meg også. men fikk da gjort det til slutt. så lenge du har fått gått på do er det helt ok. da ligger det ingenting der som han går opp. husk masse glidemiddel da. ; ) men begynn med en finger eller 2, før du tar hele utstyret oppi.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Er ikke vanlig å få noe på utstyret av å være "oppi-der" Men om du er redd er det jo bare å sette ett klyster først, skader jo uansett ikke. Du burde prøve det, men husk masse fukt og ta det litt etter litt. Og den følelsen av at du må bæsje, det er bare en følelse, kjenner du etter må du ikke det, det kjennes bare godt. http://www.side2.no/sexogsamliv/article864114.ece
Love my kidz Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Vet du.. jeg anbefaler IKKE klyster før du skal ha analsex. Fordi at ved klyster får du gjerne diare.. ikke bare en gang, men kanskje to eller tre. Da kan du bli sår, og sår rumpe er ikke godt å ha hvis du skal ha analsex. Se det an du, du vet jo sånn noenlunde hvor tømt du er til enhver tid, foreslå analsex helt impulsivt en kveld du føler du er tømt nok istedet for å planlegge. Bruk masse glidemiddel og varm opp med noen fingre, og be ham være forsiktig og bruke tid. Et tips er at når han har kommet et stykke inn i deg så be ham stoppe opp til du kjenner du slapper av, først da kan han begynne å bevege seg. Det er ikke så uvanlig at det kan komme litt på utstyret hans, men heller ikke så vanlig. Ikke vær redd for det i allefall, nyt det istedet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå