Gå til innhold

det hadde vært deilig med en permisjon til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært hjemme med lillebror i dag fordi han er syk, ikke alvorlig, men litt hoste, feber og slapp. Han blir egentlig bare søt med de slørete øynene og det bustete håret også vil han kose hele tiden. men det var ikke det som var poenget, det var det at det var SÅ deilig å være hjemme, fikk ordnet i huset, bakt brød, lest boke min ferdig og slappet av. mannen min var dessuten strålende fornøyd med å komme hjem til middag på bordet. Kan noen av dere som er hjemme i permisjon minne meg på at hverdagen ikke er så idyllisk alltid når man går hjemme, jeg vet jo det innerst inne. Men det er så fryktelig vemodig at den tida er forbi, er nok kanskje ikke helt ferdig med disse babyene ennå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe.........det er vel sånn, at en dag hjemme med sykt barn er helt annerledes enn hele tiden hjemme med barn;-))

Her er det ikke middag på bordet hver dag når sambo kommer fra jobb, det er vi enige om, men mat får vi alltids i kroppen, det er ikke det nei. Klesvasken er ikke mindre, vaskingen er ikke hyppigere, ryddingen skjer sånn innimellom, men kosingen ser du, den er effektiv!!! Og akkurat sånn ønsker jeg å ha det disse siste ukene jeg har igjen før jeg begynner i jobb:-) Mest mulig tid med vesla, være her for de store barna når de kommer fra skolen, selv om jeg tror de synes det blir godt å få være litt for seg selv også. Vi må ikke glemme at barna også trenger litt tid for seg selv innimellom, ihvertfall de store barna;-))

Men en mellomløsning - det hadde vært no det;-))

Skrevet

Ja det er deilig og være hjemme,men ikke hele tiden. Vi får si som ole brumm: Ja takk begge deler:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...