Gå til innhold

=( gud,er så bekymra.. for hvor skal e gjøre av

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 2år under fødselen????

=(10dager til terminen,og mamma som vi har avtalt skal passe han om det skjer noe,ligger neddopa på morfin for ho har fått "frozen shoulder".. Og greier ikke gjøre noe da seff.

Har ingen andre,pappa kan ikke se etter han,han har ikke peiling på barn-det har tilogmed mamma sagt. Har ei venninne som jeg tenkte kanskje kunne ha hjulpet oss, spurte ho idag,men det ble for mye stress for ho sa ho. Har 2barn fra før og har akkurat blitt gravid. Har ei bestemor,men ho er jo så skrøplig..E må ha med samboeren på føden, jeg greier det ikke uten han-kjenner meg selv så godt. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så fortvilet:((((((((( sukk.. Hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet hva èn kan gjøre i en sånn situasjon? Ingen som har vært igjennom det samme?

Trist,lei og fortvilet:(

Skrevet

Du har ikke noen andre slektninger da?

Du kan jo spørre på helsestasjonen om de evnt. vet om noen løsning på slike ting..

Skrevet

Nei,alle andre bor langt unna..

Skrevet

Hva med både bestemor og din far? Så kan hun ha peilingen og din far løpe etter ham...?

Skrevet

Har tenkt litt på det oxo skjønner du,men etter ho har tatt de tablettene så er det umulig å få kontakt med ho. Ho skal til legen på mandag,så ho håper på nye tabletter akkurat pga situasjonen min. Så håper jenta mi ikke kommer med det første.

Skrevet

hva med hans familie?

Det er ikke så ille å føde alene. Gjort det selv, og kommer til å gjøre det denne gangen også om fødselen starter om natta.

Ikke undervurder deg selv! Du hadde sikkert klart det fint. Personalet er mye mer behjelpelig når en er alene!

Skrevet

Jeg må nå bare si at jeg synes det var utrolig dårlig gjort av søsteren din..

Skulle ikke sakt noe hvis det var snakk om og passe han for dere skulle ut og kose dere,men en sier ikke nei til å se etter nevøen sin når søsteren skal føde!!

Håper virkelig at dere finner noen snart =)

Skrevet

hei

går to åringen din i bhg? kunne du ikke spurt noen av de på avdelingen om de kunne hjulpet deg? jeg jobber i bhg og der var det et foreldre par i samme situasjon som dere og da var det en av de voksne på avdelingen som stilte opp. det er en ganske fortvilet situasjon dere er i og det er sikkert forståelse for det i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...