dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 dette vet jeg lite om, men er det ikke greit å si beklager? hun er tøff i trynet, men hvilke kvinner i toppen av Norge er ikke tøffe trynet da? Man må jo det, og en beklagelse bør da holde? Skal man slutte i jobben sin hver gang man driter seg ut så ville det vel vært hurtig utskiftnig ved de fleste arbeidsplasser ville det ikke?
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2007 Dritgrei - hold kjeft! he he he dette vet du ingenting om.... :-) hekle du, så kan de andre snakke om politikk og krig of fred og religion og slikt...
Reveenka Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Neiognei - et lite sekund lurte jeg på om det var blitt skravletilstander her....! c",) Unnskyld er en fin ting å kunne si - det burde alle kunne, både små og store....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Å be om unnskyldning er en flott ting å gjøre, spesielt om den kommer fra hjertet:-) En annen ting som også er flott og viktig er å faktisk klare å tilgi:-)) ......................og da er vi igrunn tilbake på McDream igjen.................han er på god vei til å tilgi kona vet du!!!! Er ikke det fint?
Blomman Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 joda,en unnskyldning fra hjertet er jo vel og bra... men sorry gerd liv.....syns du så en smule kald ut i den unsskyldningen jeg da...ja man behøver vel ikke stå å hylgrine og be om tilgivelse, men hvis man virkelig mener det kommer det kanskje fram noen følelser og -eller hva??
Maud Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Det å si unnskyld er vel noe alle mennesker burde lære seg. Når man har en ledende rolle, er det mange muligheter til å "tråkke" på noen. Det gir mange muligheter til å gjøre noe dumt og mange anledninger til å øve seg på å si unnskyld, Jeg skjønner at det å være leder i LO krever at man er sterk og tydelig, men synes nok Gerd Liv virker vel hard og uforsonelig. Gårsdagens unnskyldning virket nokså overbevisende, men ikke helt i mine ører...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå