Gå til innhold

au au skikkelig nedpress hva er dette for noe?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 36 og sitter nå med skikkelig nedpress det går fryktlige strømmninger på innsiden av lårene og gjør skikkelig vondt, kjenner litt mensen murringer innimellom men ikk emye bare mer hvordan det stråler skikkelig på innsiden av lårene..

hva i all verden kan dette være for noe..??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til føden å spør vet jeg! De får sånne telefoner hele tiden. Har fått en fra meg ihvertfall!

Skrevet

var på føden igår pga av lite liv og da var alt bare bra, så står over den tlf idag tror jeg ;) fikk vite at hodet har festet seg vet ikke om det kan være det som gjør så vondt?

Skrevet

Det er jeg som svarte deg første gang..

De fortalte meg når jeg ringte at det muligens kan være modning. Hørt at det kan gjøre vondt når det festes også. Når jeg fortalte det for min lege, så han at jeg skulle legge meg ned når jeg fikk sånne smerter, men da var jeg mye kortere på vei enn det du er nå... Du har jo kommet langt i svangeskapet, så kanskje det er vanlig å få sånn mot slutten?

Jeg har ringt føden to dager på rad og de syntes bare det var fint at jeg ringte. De var opptatt av at jeg ikke skulle gå å bekymre meg unødvendig og heller ringe dem.

Skrevet

Prøv å reis deg opp og gå litt, kanskje det forsvinner da? Har hatt det sånn selv, men bare når jeg sitter, regner derfor ikke med at det betyr så mye. Er 38+1.

Skrevet

er der når jeg går også.. må på en måte dra beina etter meg for det stråler skikkelig..

Skrevet

Hodet til barnet trykker nok på noen nerver som kan gi slike strålinger. Det kan faktisk likne på isjias smerter... Kroppen begynner bare å gjøre seg klar til fødselen. Bekkenbunnen er også mer bevegelig, så det e nok disse smertene du kjenner. Så lenge du kjenner at det er liv i magen er det ikke noe annet enn å gjøre enn å ta dte med ro.

Barnet kommer ut når h*n er klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...