Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 sitt ned.....pjuh =) herved omdøper jeg attpåklatt til "tåkeluren",frem til gogutten kommer frem igjen.... pappan gir mat,så nå dibber jeg meg opp til helgesjøuen...ææææh...vil ikke vaske!!!! men må man,så må man.=) leste om det teppe dritgrei har hekla.=)) ble bitt av tiltakslyst,så jeg finner frem halvferdige produkter senere.nå skal gamla gjøre håndarbeid igjen.å utrolig nok gleder jeg meg til å ta fatt =)) god helg da.kos dere masse =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 det hørtes koselig ut, du kan godt få en haug med halvferdige prosjekter herfra også :-) tåkeluren - stakkars liten - men uff stakkars dere.... jeg heier!! :-) klem fra
Superlis Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 God helg til deg og,håper tåkeluren bytter plass med gutten din igjen!! Kos deg masse du,ta deg tid til litt av det du vil også!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 God helg til deg også!! Godt at tåkeluren har roet seg da;-)
Dailis Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Gleder meg ikke så mye til vasking, men når pappaen kommer hjem så kanskj det blir mulig, sykt barn og bærebaby og vasking....jeg får det da ikke til, hehe. Men gamle prosjekter derimot har jeg masse av, og det er kult å bruke tid på.... Men nå strikker jeg leggstrømper i babyull, og føler meg da flink(det og bukser er så kjedelig å strikke, men så nyttig å ha at da føler jeg meg bare flink, hehe.) Ha en strålende helg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå