Gå til innhold

Fikk bare 7000 utbet i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I OS! Hva kommer det av? Hva fikk dere? Får full OS og har aldri fått så lite. Krise her nå! Er blakk allerede etter å ha betalt husleie og handlet mat og vært på apoteket etter ting til ungen min.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være for at de har registrert at du jobber eller at det er trekt skatt. Beste er vel å ringe NAV.

Skrevet

En gang de trakk skatt av meg, så sa jeg til kontakten min på NAV at det var blitt gjort en feil. Det ordnet hun opp i, og pengene ble tilbakeført ganske fort.

Skrevet

Hos meg hadde de trekt 36% skatt, noe de ikkje skal, så eg sliter også, og det gjorde eg jo fra før, så dette hjalp virkelig ikkje på!

Men eg for ned å snakka med de idag, og har fått time til oppklaring og fiksing på mandag, så håper de ordner opp i det!!

Så ta kontakt med de du, de har garantert gjort en feil!

Skrevet

argh, her har de redusert med ganske mye mer enn de skal , var nede å snakket med de når jeg fikk vedtaket, og det skulle de fikse ja!, har fått inn os nå, og er det fikset !neida!!... så brått 1200 kr mindre liksom...Må ned der på mandag ja..:/

Skrevet

Er egentlig rimelig lei av rotet de har der nede.. Han innrømte nesten sjøl at det var masse rot når ge var ne der idag, er jo teit, er jo bare oss det går utover liksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...