♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg gifter meg i august. rettere sagt 18. aug i år. vi har nå -lokale -kirke, fått beskjed om hvem prest vi får også -gjeste lista er klar -kjolen henger hos min bestemor -ringer (vi skal bruke forlovelse ringene) -vin og mat skal diskuteres i dag -farger og tema for bryllupe skal diskuteres i dag Synes egentlig kommet et stykke med tanke på et det er et halv år til... Og vi skal til thailand i mars så innbydelser og slikt blir sendt ut etter det... Kokk og servitør er også på plass.
Lille jente Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Syntes dere har kommet langt i planleggingen jeg. Vi gifter oss helgen etter dere, og har ikke kommet så langt i planleggingen, vi har klart: - Lokalet - Kirke - Band - Bil - Slør og sko - Servitører og kok - Frisørtime og negler - Fotograf Vi reiser til Thailand om 1 uke ) Så der skal vi kjøp ringer, og få dress til gubben. + ringte ang. kake i dag. Har ikke du bestillt fotograf? Det tror jeg du skal gjøre om dere skal ha. Var kun 1 ledig når jeg ringte rundt...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 fotograf er ordnet. mammaen min har en kompis som er utdannet fotograf og dablir det mye billigere enn å leie. pluss at samboer har en kompis som er flink itl å ta bilder, og jeg har en venninne innen jornulastikk og fotografering. mamma skal ned til praha igjen til våren og da skal ho kjøpe servietter og slikt så vi slipper å tenke så mye på det
Mamma`n til Noah Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Vi gifter oss 11. august og dette er klart: -kirke -lokale -catering og servering -kjole er kjøpt, venter på at den skal komme -musikk -fotograf -frisør -ei venninne skal lage invitasjoner, bordkort og menykort -brudesuite - transport fra kirken Er det noe viktig vi har manglet da? Ringer,klær til mannen, bryllupskake og blomster må vi ta nærmere, men det er sjekket opp!
Peyton Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Oi, nå fikk jeg litt panikk her! Så mye dere har ordna! Jeg skal og gifte meg 11 august=), men jeg har ikke ordna så masse enda, må nok kaste meg rundt nå skjønner jeg og fikse litt=) Det vi har ordna er: -kirke+prest -lokale -servitører, men ikke fått svar fra kokk enda -frisør, sminke og negler -blomster -kaker, men ikke brylllupskaka -forlovere venter på svar fra kokk, transport, og musikk mangler ringer, klær til oss begge + brudesvenner, bryllupskake, invitasjoner, bordkort, menyer, overnatting bryllupsnatta, barnevakt til barna, toastmaster, fotograf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå