Gå til innhold

hvor langt har dere kommet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg i august. rettere sagt 18. aug i år. vi har nå

 

-lokale

-kirke, fått beskjed om hvem prest vi får også

-gjeste lista er klar

-kjolen henger hos min bestemor

-ringer (vi skal bruke forlovelse ringene)

-vin og mat skal diskuteres i dag

-farger og tema for bryllupe skal diskuteres i dag

 

Synes egentlig kommet et stykke med tanke på et det er et halv år til... Og vi skal til thailand i mars så innbydelser og slikt blir sendt ut etter det...

Kokk og servitør er også på plass.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes dere har kommet langt i planleggingen jeg.

 

Vi gifter oss helgen etter dere, og har ikke kommet så langt i planleggingen, vi har klart:

 

- Lokalet

- Kirke

- Band

- Bil

- Slør og sko

- Servitører og kok

- Frisørtime og negler

- Fotograf

 

Vi reiser til Thailand om 1 uke :o) Så der skal vi kjøp ringer, og få dress til gubben. + ringte ang. kake i dag.

 

Har ikke du bestillt fotograf? Det tror jeg du skal gjøre om dere skal ha. Var kun 1 ledig når jeg ringte rundt...

Skrevet

fotograf er ordnet. mammaen min har en kompis som er utdannet fotograf og dablir det mye billigere enn å leie. pluss at samboer har en kompis som er flink itl å ta bilder, og jeg har en venninne innen jornulastikk og fotografering.

 

mamma skal ned til praha igjen til våren og da skal ho kjøpe servietter og slikt så vi slipper å tenke så mye på det

Skrevet

Vi gifter oss 11. august og dette er klart:

 

-kirke

-lokale

-catering og servering

-kjole er kjøpt, venter på at den skal komme

-musikk

-fotograf

-frisør

-ei venninne skal lage invitasjoner, bordkort og menykort

-brudesuite

- transport fra kirken

 

Er det noe viktig vi har manglet da? Ringer,klær til mannen, bryllupskake og blomster må vi ta nærmere, men det er sjekket opp!

 

Skrevet

Oi, nå fikk jeg litt panikk her! Så mye dere har ordna! Jeg skal og gifte meg 11 august=), men jeg har ikke ordna så masse enda, må nok kaste meg rundt nå skjønner jeg og fikse litt=)

 

Det vi har ordna er:

-kirke+prest

-lokale

-servitører, men ikke fått svar fra kokk enda

-frisør, sminke og negler

-blomster

-kaker, men ikke brylllupskaka

-forlovere

 

venter på svar fra kokk, transport, og musikk

 

mangler ringer, klær til oss begge + brudesvenner, bryllupskake, invitasjoner, bordkort, menyer, overnatting bryllupsnatta, barnevakt til barna, toastmaster, fotograf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...